Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در راستای الکترونیکی شدن ارائه خدمات در این نهاد، جمع‌آوری صدقات خانگی با استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان انجام می‌شود.

او با اشاره به مجهز شدن تخلیه گران صندوق‌های صدقات خانگی به دستگاه‌های پوز افزود: در این روش مشترکان پس از شمارش صدقات پرداختی آن‌ها توسط نیرو‌های امدادی، وجه تأیید شده را از طریق دستگاه پوز پرداخت می‌کنند که رسید نیز به صورت آنی صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۲۱۴ فرزند محسنین چهارمحال و بختیاری چشم انتظار حمایت نیکوکاران

ملک پور بابیان اینکه مردم استان طی یک ماه گذشته ۱۵۰ میلیون تومان صدقه با استفاده از این روش پرداخت کرده‌اند اضافه کرد: حذف گردش پول نقد و جلوگیری از انتقال آلودگی‌های ویروسی، حذف مراحل شمارش و انتقال پول به بانک، ارسال فوری پیامک پرداخت برای مشترکان و دریافت آنی صدقات و هزینه آن برای نیازمندان از دیگر اهداف اجرای طرح است.

او ضمن اشاره به نحوه هزینه‌کرد صدقات مردمی ادامه داد: احداث مسکن برای خانواده‌های نیازمند، پرداخت هزینه‌های درمانی، تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج فرزندان مددجویان، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و پرداخت کمک‌هزینه معیشتی به خانواده مددجویان از محل صدقات مردمی است.

ملک پور بابیان اینکه صدقات جمع‌آوری شده هر منطقه برای مردم همان منطقه هزینه می‌شود اضافه کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۸*۸۸۷۷* صدقات خود را از طریق تلفن همراه پرداخت کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد جمع آوری صدقات صندوق های صدقات خانگی احداث مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: این منطقه با همکاری محیط بانان، جوامع محلی و گروه‌های کوهنوردی از زباله پاکسازی شد.
سعید یوسف پور افزود: هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت با شعارمشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین است.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود