Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربیعی سخنگوی دولت گفت:حریف پرسپولیس خط حمله خوبی دارد ولی نماینده ایران می‌تواند خط دفاعی حریف را بشکند و گل بزند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی ربیعی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به دیدار روز شنبه پرسپولیس و اولسان کره جنوبی اظهار داشت: امیدوارم روز شنبه مردم طعم پیروزی را بچشند، البته در این بین پرسپولیس قبلا اسم پیروزی را هم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
من با ملاحظه بازی‌های قبلی که دیدم، چون علاقه‌مند هستم و بازی‌ها را نگاه می‌کنم، به نظرم حریف پرسپولیس خط دفاعی متزلزلی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
وی افزود: حریف پرسپولیس خط حمله خوبی دارد، ولی پرسپولیس می‌تواند خط دفاعی حریف را بشکند و قطعا گل بزند.پرسپولیس یک دوره اسم پیروزی را با خودش داشت و از خدا می‌خواهم پیروز شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی ربیعی پرسپولیس دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس را مثبت ارزیابی کرد

 «ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت امور خارجه قطر بامداد سه‌شنبه گفت: حماس پاسخی به پیشنهادات کشور‌های میانجی در رابطه با آتش‌بس ارسال کرده که می‌توان آن را مثبت دانست.

به گزارش شبکه الجزیره قطر، الانصاری این سخنان را پس از موافقت حماس با طرح پیشنهادی مصر و قطر درخصوص آتش بس در غزه بیان کرده است.

وی افزود: دوحه امیدوار است دور جدید مذاکرات در قاهره، به آتش‌بس فوری و دائمی منجر شود. هیأت قطری صبح سه‌شنبه برای از سرگیری مذاکرات غیرمستقیم عازم قاهره می‌شود.

این درحالی است که دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه‌ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رای مثبت داده است.کابینۀ جنگ این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات در رفح گرفت تا به ادعای خود «فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ» ادامه دهد.

از سوی دیگر «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیرو‌های این رژیم حمله‌ای ناگهانی را علیه اهداف حماس در شرق رفح آغاز کردند و جزئیات بیشتر در این زمینه بعدا منتشر خواهد شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قطر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس را مثبت ارزیابی کرد
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد