Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@03:17:05 GMT

کشف ۳۳ هزار دلار ارز قاچاق در مرز مریوان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۸۸۲۹

فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف ۳۳ هزار و ۴۰۰ دلار ارز قاچاق توسط مرزداران هنگ مرزی مریوان خبر داد. خبرگزاری میزان- سردار علیرضا مرزبانی گفت: در راستای کنترل نوار مرز با هدف مقابله با مخلان اقتصادی و پیشگیری از خروج ارز قاچاق از کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان هنگ مرزی مریوان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود:پس از ساعت‌ها کار اطلاعاتی و عملیاتی شبانه روزی و بازرسی از خودرو‌های در حال خروج از خاک کشور، اکیپ مستقر بر روی پل مرزی "باشماق" به یک دستگاه کامیون عراقی مشکوک و خودرو را متوقف کردند.   سردار مرزبانی تصریح کرد:مرزداران، در بازرسی موفق شدند، ۳۳ هزار و ۴۰۰ دلار ارز قاچاق را که با هدف خروج از کشور که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کنند.   وی با اشاره به دستگیری یک متهم، بیان داشت: کارشناسان ارزش دلار‌های کشف شده را بیش از هشت میلیارد ریال برآورد کردند که به همراه متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد. بیشتر بخوانید: پیشنهاد افزایش ۷۰ درصدی بودجه مرزبانی   فرمانده مرزبانی استان کردستان خاطر نشان کرد: معضل قاچاق کالا و ارز در کشور ما، علاوه بر آثار سوء اقتصادی بعنوان یک چالش اقتصادی و اجتماعی حائز اهمیت است و هزینه‌های زیادی بر بدنه اقتصادی کشور تحمیل می‌کند و مرزداران استان، در حراست از مرز‌ها و مقابله با قاچاق کالا و ارز و همچنین حفظ سرمایه‌های ملی با اقتدار در مرز‌ها ایستاده اند و با متخلفان و سودجویان قاطعانه برخورد خواهند کرد.   انتهای پیام/ برچسب ها: قاچاق مرزبانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاچاق مرزبانی ارز قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ، سردار مجید شجاع در مراسم الحاق خودرویی به ناوگان ترابری مرزبانی استان اظهار کرد: در راستای عملکرد بهتر در انجام مأموریت‌های سازمانی تعداد ۷ دستگاه لندکروز عملیاتی، ۶ دستگاه هایلوکس، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه لندکروز شیلتر با تجهیزات فاوایی، یک دستگاه سمند و ۲۶ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان ترابری فرماندهی مرزبانی استان واگذار شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: همچنین با انجام مکاتبات و پیگیری‌های لازم با شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، تعداد ۲ دستگاه اتوبوس نیز به این ناوگان ملحق و مورد استفاده سازمانی قرار گرفت.

وی بیان کرد: تعداد یک دستگاه مینی بوس بنز و یک دستگاه وانت کاپرا که از چرخه خدمتی خارج شده بود، بازسازی کامل و به چرخه خدمتی برگشت داده شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی