Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز چهارشنبه در بازدید از طرح کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه مراغه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی مردمی مومن و حساس نسبت به همنوعان خود هستند و در تمامی زمینه ها نیازمندان را یاری کرده و خواهند کرد.
وی گفت: در کشور ما ساخت بسیاری از مساجد، مدارس، خانه محرومان و در گذشته حوزه های علمیه با کمک خیران و مردم ساخته شده است و این روش باید تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: دین مبین اسلام و سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) بهترین سبک زندگی برای انسان ها بوده و همواره آن بزرگواران مردم را به همراهی در کارهای نیک سفارش کرده اند.


سه هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در مراغه توزیع می شود
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این مراسم از توزیع سه هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در شهرستان توسط گروه ها و نهادهای مختلف خبر داد و گفت: توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه از جمله برنامه های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است.
سرهنگ پاسدار رشیدی گفت: هزینه هر بسته معیشتی ۴۰۰ هزار تومان است.
وی گفت: از این تعداد ۷۵۰ بسته معیشتی با همکاری سپاه مراغه و ادارات اوقاف و ورزش و جوانان مراغه بین خانواده های نیازمندی که به دلیل کرونا دچار مشکل شده اند توزیع می شود.
رشیدی افزود: خانواده های نیازمند که دچار بیماری کرونا شده و در قرنطینه هستند از سوی دانشکده علوم پزشکی مراغه معرفی می شوند.
وی اضافه کرد: همچنین ۷۵۰ بسته معیشتی توسط حوزه های روستایی در هفته آتی توزیع می شود.
وی خاطرنشان کرد: ۱۵۰۰ بسته معیشتی دیگر در شب یلدا با همکاری سپاه مراغه و بنیاد برکت و ۳۰۰ بسته دیگر توسط بسیج دانشجویی آماده توزیع است.
فرمانده سپاه مراغه به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح ۳۰۰ نفر از سپاه ناحیه مراغه در قالب تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی با دانشکده علوم پزشکی مراغه همکاری می کنند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه اخبار کنکور بسته معیشتی سپاه مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند