Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه روند ابتلا به بیماری کرونا در استان سمنان همچنان ادامه دارد گفت: خطر مبتلا شدن به ویروس کرونا همچنان همه اقشار جامعه را تهدید می‌کند. - اخبار استانها -

نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: محدودیت‌های کرونایی در استان سمنان به دلیل شیوع ویروس کرونا به خوبی تاکنون اعمال شده است و این محدودیت‌ها بر کاهش تعداد افراد مبتلا به این ویروس خطرناک اثرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: البته مردم نباید گمان کنند آمارهای بیان شده در مورد کاهش تعداد افراد مبتلا به کرونا به معنای اتمام و مهار این ویروس است و بدانند هرگونه اهمال و سهل‌انگاری دوباره شرایط شکننده امروز را به بحرانی جدی تبدیل می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی سمنان بیان کرد: روند ابتلا، بستری و فوت هم استانی‌ها همچنان ادامه دارد و خطر همه را تهدید می‌کند؛ بنابراین باید دستورالعمل‌های بهداشتی با نهایت دقت و توجه مراعات شوند تا دوباره به روزهای سخت گذشته برنگردیم.

دانائی عنوان کرد: تاکنون بسیاری از مراسم‌ها به دلیل شیوع این بیماری محدود یا لغو شده‌اند؛ که مسلماً این تصمیم به نفع همه مردم بوده است و باید همچنان ادامه یابد.

علائم کرونایی کودکان متفاوت از بزرگسالان/دورهمی یلدا سلامت کودکان را به خطر می‌اندازدتب گرانی در روزهای کرونایی اردبیل/قفلی بدون کلید که یک ویروس بر سردر مغازه‌ها زد

وی اظهار کرد: شب یلدا یکی از آیین‌هایی است که جزو سنت‌های دیرین ایرانیان بوده است و به‌رسم همه‌ساله خانواده‌ها در این شب دورهم جمع می‌شدند؛ اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بهترین کار در خانه ماندن است و برقراری ارتباط مجازی با اقوام و آشنایان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی سمنان افزود: برای یلدای امسال هیچ برنامه‌ای غیر از دورهمی مجازی نداشته باشیم؛ تا همه اعضای خانواده از ابتلا به این بیماری خطرناک و دردسرساز در امان باشند.

 دانائی با بیان اینکه مهار کرونا به عزمی همگانی نیازمند است؛ تأکید کرد: مردم از برگزاری هرگونه تجمع و دور همی‌ها پرهیز کنند؛ چراکه این تجمعات باعث می‌شود که وضعیت تغییر یابد.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...

به گزارش همشهری آنلاین، این بازیگر زهره حمیدی اظهار کرد که حالش خوب است و این روزها همچنان تحت درمان است.

حمیدی درباره بیماری‌اش توضیح داد: مدتی است به بیماری سرطان پانکراس مبتلا شده‌ام که یکی از سخت‌ترین بیماری‌های سرطانی است و تحت درمان هستم. به تازگی شیمی درمانی‌هایم به پایان رسیده و منتظرم تا اندازه پانکراس کوچکتر شود تا بتوانند پزشکان مرا جراحی کنند چون فعلاً انجام عمل خطرناک است. با دعای مردم مطمئنم که حالم خوب می‌شود. راستش فکر نمی‌کردم مردم عزیز انقدر مرا دوست داشته باشند. خدا را شکر می‌کنم که نسبت به گذشته حالم بهتر است. خیالتان راحت.

این بازیگر در پایان یادآور شد: ویدیویی که به تازگی شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت از من روی تخت بیمارستان بازنشر شده مربوط به سه ماه گذشته بود که کمی حالم خوب نبود اما خدا را شکر الان خیلی بهترم و حتی برای ضبط یک برنامه تلویزیونی در شبکه نسیم دیروز در استودیو حاضر شدم.

برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد کد خبر 848762 منبع: ایسنا برچسب‌ها سرطان خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • معلمان مؤثرترین اقشار جامعه در فرایند تعلیم و تربیت هستند
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • فیلم| دانشجویان معترض آمریکایی جزو کدام اقشار جامعه هستند؟
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید