Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@07:25:29 GMT

74 میلیون تایی شدن کرونا؛ تا فردا

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۹۲۲۵

74 میلیون تایی شدن کرونا؛ تا فردا

به گزارش جام جم آنلاین ، بر اساس آخرین آمار رسمی تعداد 73 میلیون و 810 هزار و 6 نفر در سراسر جهان از ابتدای پاندمی مبتلا به کرونا شده اند که از این تعداد 51 میلیون و 819 هزار و 772 نفر خوب شده اند.

یک میلیون و 641 هزار و 748 نفر نیز جان خود را از دست داده اند و نرخ مرگ و میر ناشی از کرونا به نسبت کل جمعیت مبتلایان از ابتدای پاندمی 3 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون 20 میلیون و 348 هزار و 486 نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده هستند که از این تعداد حال 107 هزار و 17 نفر وخیم گزارش شده است.

5 کشور با بیشترین تعداد مبتلا:

1-آمریکا با 17 میلیون و 143 هزار و 779 نفر

2-هند با 9 میلیون و 932 هزار و 908 نفر

3-برزیل با 6 میلیون و 974 هزار و 258 نفر

4-روسیه با 2 میلیون و 707 هزار و 945 نفر

5-فرانسه با 2 میلیون و 391 هزار و 447 نفر

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کووید کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت

امتداد - براساس آمار چک‌های مبادله‌ای در اسفند‌ماه سال 1402، بیش از 9 میلیون و 100 هزار فقره چک به ارزشی حدود 6925 هزار میلیارد ریال مبادله‌ شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد، 9.2 درصد و از نظر مبلغ، 15.9 درصد افزایش نشان می‌دهد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در اسفندماه سال ۱۴۰۲، بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره چک به ارزشی بیش از ۶۱۱۱ هزار میلیارد ریال وصول شده است. 

در ماه مورد گزارش، استان تهران با سهم بیش از ۴۹ درصدی، بیشترین ارزش چک‌های مبادله‌شده را داشت که این میزان به لحاظ تعدادی نیز بیش از ۳۲ درصد چک‌ها را شامل می‌شد. استان‌های اصفهان و خراسان رضوی نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
همچنین بیشترین نسبت تعداد چک‌های وصولی به مبادله‌ای در استان‌های گیلان، خوزستان و کرمانشاه بوده است. از لحاظ ارزشی نیز بیشترین نسبت چک‌های وصولی در استان‌های البرز، خوزستان و گیلان بوده است.
براساس این گزارش طی اسفندماه ۱۴۰۲، ۹۱٫۳ درصد از کل چک‌های مبادله‌شده در سامانه چکاوک وصول شده است. این نسبت از نظر مبلغی نیز معادل ۸۸٫۳ درصد است. برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • اشتغال اهمیت دارد
  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان