Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به بسیج تمام ظرفیت ها و امکانات ستادی و کانون های مساجد برای اجرای طرح ملی ایران قوی در استان ایلام، گفت: انتظار می رود که مدیران کانون های مساجد فعالیت خود را در ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد افزایش دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(۲۶ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان این مطلب، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام  تمام تلاش خود را در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی» ویژه گانون های مساجد با رایزنی های گسترده، اطلاع رسانی و انجام فعالیت‌های گسترده در فضای مجازی و تبلیغات رسانه ای به کار بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» تصریح کرد: به همین منظور در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح و تحقق اهداق طرح ملی ایران قوی در قالب دومین سال اجرای طرح رویداد فهما در استان، موضوع هماهنگی‌ و اطلاع رسانی کامل و جامع به مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام در دستور کار این ستاد، کارکنان و کارشناسان حوزه های مختلف قرار گرفته است.

 

وی بیان کرد: تلاش می شود تا بر اساس شاخص‌ها و فعالیت های مشخص شده  در ۳ شبستان هنر، نوآوری و فرهنگ و همچنین ۱۲ رواق طرح ملی ایران قوی، تمام امکانات، ظرفیت ها و تجهیزاتی که در اختیار ستاد کانون های مساجد استان است  در جهت اجرای این طرح به کار گرفته شود و زمینه پویایی و تحرک هر چه بیشتر مدیران، رابطان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری در ثبت آمار، اطلاعات، برنامه ها و فعالیت های کانون ها در سامانه بچه های مسجد فراهم شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه  طرح ملی ایران قوی، یکی از بهترین طرح های ملی در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور است، افزود: با بسیج همه ظرفیت ها، امکانات و نیروهای ستادی، تلاش می شود که فعالیت های  فرهنگی، هنری، اجتماعی، آموزشی، رسانه‌ای، فعالیت دینی، فرهنگی و قرآنی و توجه به بحث همدلی در ایام شیوع کرونا در قالب اجرای طرح ملی ایران قوی مورد توجه کانون های مساجد استان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام چراغی پور یادآور شد: در قالب اجرای این طرح نیز تلاش می شود که در حوزه ساماندهی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با راهنمایی‌های شبانه روزی کارشناسان ستادی، مدیران کانون فرهنگی هنری مساجد استان آمار و اطلاعات خود در سامانه بچه های مسجد به روز کرده و فعالیت های مربوطه را در حوزه های مختلف ثبت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد:  با توجه به  مهلت زمانی اجرای این طرح بهمن ماه سال جاری، انتظار می رود که مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، برای ثبت و ضبط فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در طرح ملی ایران قوی با توجه به دستورالعمل صادره، فعالیت داشته و آمار و برنامه ها را به روز ثبت کنند تا  کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بتوانند جایگاه واقعی خود را در سطح ستادهای هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد کشور کسب کنند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی فهما کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کانون های فرهنگی و هنری مساجد هنری مساجد استان ایلام طرح ملی ایران قوی کانون های مساجد هماهنگی کانون اجرای طرح ملی فعالیت ها کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ حسن رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون به ۱۲۰ روستا آبرسانی شده است ادامه داد: هم اکنون آبرسانی به دو دهستان باشت و بهمئی نیز توسط بسیج سازندگی در حال انجام است.
وی اهداء دو هزار جهیزیه به نوعروسان، اعزام پنج گروه جهادی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، خدمات رسانی ۸۵ گروه جهادی، ساخت ۳۰۰ باب خانه عالم، برپایی سفره افطاری برای ۲۰۰ هزار نفر، توانمند سازی ۵۰ مدرسه در طرح شهید عجمیان، توزیع ۳۰۰ تبلت بین دانش آموزان مناطق محروم، توزیع دو هزار و ۱۱۵ لوازم نوشت افزار، توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی، آزادی ۳۰ زندانی غیرعمد، غرس ۵۷ هزار درخت مثمر و غیر مثمر، تشکیل ۷۰۸ صندوق خرد خانگی، اهداء ۷ هزار فقره تسهیلات در زمینه جهاد روشنایی، تکمیل ۱۰ مصلی، تکمیل فاز دوم کتابخانه بهمئی، زمین چمن مصنوعی، تکمیل فاز نخست اورژانس بین جاده‌ای موشمی زیلایی، خاکبرداری فرهنگسرای لنده، ساخت پایگاه سلامت مادوان، تکمیل و تجهیز مسکن و ابنیه مدیریت بحران در بهمئی، یاسوج و توزیع هزار تن قیر رایگان بین شهرداری ها، راهداری و نیری انتظامی را از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته در استان عنوان کرد.
وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه برای ساخت و نصب ۵۰۰ تابلوی شهید استان در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: این طرح به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای استان انجام می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی استان همچنین از تهیه شناسنامه شهدای روستا‌های استان خبر داد و افزود: در این شناسنامه مشخصات روستا‌ها با تعداد شهدای آن دیده شده است.
وی همچنین از ارائه خدمت به روستای سیوکی جلیل خبر داد و گفت: این روستا در هشت سال دفاع مقدس بیشترین تعداد شهید نسبت به جمعیت را داشته است.
سرهنگ رضایی افزود: زمین چمن مصنوعی و آبرسانی به این روستا نیز انجام شده است.

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان