Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@16:04:47 GMT

مهمترین عامل در صعود اولسان هیوندای

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۹۴۱۷

مهمترین عامل در صعود اولسان هیوندای

دروازه‌بان تیم اولسان هیوندای کره با علمکرد فوق‌العاده‌ای که داشته، نقش موثری در صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا ایفا کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال اولسان هیوندای کره که باید شنبه هفته بعد در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس ایران بازی کند، از دروازه‌بانی بهره می‌برد که آمار جالبی به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام حساب کاربری توییتر لیگ قهرمانان آسیا، جو سو هوک ۷۹۶ دقیقه برای اولسان هیوندای در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته است. او توانسته در سه دیدار دروازه‌ خودش را بسته نگه دارد و ۲۷ مهار توپ را به نام خود ثبت کرده است. این دروازه‌بان تنها ۵ بار دروازه خود را باز شده دیده و از طرف دیگر ۸۴ درصد ضرباتی که به سمت دروازه‌اش زده شده را مهار کرده است.

نکته جالب دیگر در خصوص جو سو هوک این است که او در لیگ کره‌جنوبی که با نایب قهرمانی اولسان همراه شد، در هیچ دیداری تیمش را همراهی نکرد و در لیگ قهرمانان این فصل بود که به ستاره کلیدی تیمش تبدیل شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اولسان هیوندای اولسان هیوندای پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا اولسان هیوندای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روح الله زارع خورمیزی به مناسبت هفته زمین پاک گفت: وجود ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی و ضایعات مختلف واحد‌های صنعتی در کنار انواع پسماندها، وضعیت بسیار نامناسبی و غیر بهداشتی را در شهرستان ایجاد کرده است.


وی فرهنگ سازی و همراهی ادارات را از مهمترین ماموریت‌های این اداره حفظ محیط و زمین پاک عنوان کرد.


رییس اداره حفاظت محیط زیست مهریز ادامه داد: به رغم اینکه طرح مدیریت پسماند در شهرستان مصوب شده ولی هنوز در عمل شاهد اجرای آن نیستیم و این یکی از مشکلات اصلی است.


زارع گفت: حمل و دفن زباله در گودی که به همین منظور در شهرستان وجود دارد اصلا به هیچ وجه مناسب و پذیرفته نیست.


وی تصریح کرد: مدیریت نخاله و پسماند یکی از مطالبات مردم برای حفظ محیط سالم زندگی است که امیدواریم در شهرستان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد