Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نود و هفتمین دوره دانش افزایی استادان با موضوع «روشنفکری در عصر حاضر» با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و ابوالفضل روحی عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) در سالن اجتماعات شهید یاسینی مرکز همایش های رازی این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دوره که برای نخستین بار به موضوع جریانات روشنفکری در ایران و غرب تحت عنوان دوره های دانش افزایی پرداخته شد با تعریف ویژگیها و مشخصه های روشنفکری و روشنفکرنمایی، به شروع و خاستگاه روشنفکری و روشنفکران در غرب و ایران اشاره شد و دیدگاههای چندین شخصیت مطرح روشنفکری از جمله لوتر، اسپینوزا و ... از غرب و سیدجمال الدین اسدآبادی، اقبال لاهوری، دکتر شریعتی و... از شرق مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. 

بخش اول این دوره به مدت ۸ ساعت برگزار شد و بخش تکمیلی آن به منظور بررسی سایر شخصیت هایی که به عنوان روشنفکر مطرح هستند و جریان های داخلی منبعث از آنها در آینده نزدیک برگزار خواهدشد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی دانش شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست