Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی گفت: با توجه به استقبال گسترده از فراخوان مقاله اولین همایش بین المللی شیخ شهید محمد خیابانی و طبق در خواست علاقمندان در خصوص مشارکت بیشتر، مدت ارسال مقاله به این همایش بین المللی تا آخر دی ماه تمدید شد.

حجت الاسلام الیاس ابراهیمی در این خصوص اظهار کرد: فراخوان مقاله اولین همایش بین المللی شیخ شهید محمد خیابانی به هفت زبان بین المللی ترجمه و منتشر شده است و با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا و تعطیلی مراکز علمی و اجرایی و کند بودن روند اطلاع رسانی، بر اساس مصوبه سومین نشست شورای سیاستگذاری و موافقت کمیته و دبیرخانه علمی، مهلت ارسال مقالات به این همایش تا آخر دی ماه تمدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: علاقمندان و محققان می‌توانند مقالات خود را در چهار محور شرح احوال و زندگی شیخ شهید محمد خیابانی، بُعد سیاسی و مبارزاتی، مبانی فکری و شعایر دینی در قیام شیخ و بُعد فرهنگی و اجتماعی از طریق سایت دبیرخانه به نشانی shahidkhiyabani.com به ستاد بزرگداشت و دبیرخانه همایش ارسال کنند.

به نقل از دبیرخانه ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی، وی افزود: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را به آدرس تبریز، میدان شهید بهشتی(منصور سابق)، ابتدای خیابان شهید بهشتی، خانه موزه شهید خیابانی، دبیرخانه یکصدمین سالگرد شهادت شیخ شهید محمد خیابانی ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی شیخ محمد خیابانی شهر تبریز مقالات علمی شیخ شهید محمد خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی

پاکستان مهلت اعتبار کارت ویژه مهاجرین افغانستانی (POR) را تا دهم ماه تیر تمدید کرد.

پناهجویان با تمدید مهلت این کارت می‌توانند به آموزش، خدمات بانکی و مرااقبت‌های بهداشتی دسترسی داشته باشند.

این درحالی است که دولت اسلام‌آباد مرحله دوم اخراج مهاجرین را از دو هفته قبل آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی