Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از پرداخت ۳۹۱ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در این شهرستان خبر داد.

 سعید کتابی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون به ۷۸۲ متقاضی وام ازدواج افزون بر ۳۹۱ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت شده است .

وی تصریح  کرد: باید از جوانان به عنوان موتور محرکه و سرمایه‌های مهم جامعه در زمینه اشتغال، معیشت و ازدواج .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با تمام توان حمایت شود و با حمایت همه جانبه نسبت به ارتقا هر چه بیشتر نشاط و امید در بین آنان تلاش کرد.

کتابی در ادامه با تأکید بر نگاه ویژه به ورزش جوانان، افزود : تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان برای بهره‌مندی جوانان باید در اولویت قرار گیرد ضمن اینکه فعال شدن هر چه بیشتر ورزش همگانی شهرستان توسط اداره ورزش و جوانان ضرورت دارد.

فرماندار  همچنین با اشاره وجود امکانات ورزشی ادارات سطح شهرستان نیز گفت:  این امکانات متعلق به شهرستان و همه مردم بوده و با این اقدام می‌توان مقوله ورزش جوانان شهرستان را سرزنده‌تر کرد.

وی با بیان اینکه توسعه خانه‌های ورزشی در روستاهای بزرگ و پرجمعیت شهرستان  در برنامه قرار دارد، یادآور شد: در این راستا هر روستای بخش که دارای مکان بدون استفاده و غیرفعال و مناسب باشد با تأیید اداره ورزش و جوانان نسبت به راه‌اندازی خانه ورزش روستا اقدام کرده و به ورزش روستایی توجه شود.

کتابی همچنین با تأکید بر استفاده از ظرفیت سمن‌ها در برنامه‌های مختلف به‌منظور  ارتقا مشارکت‌های اجتماعی جوانان، خاطر نشان کرد: در اعتبارات سال آینده در بحث ورزش و جوانان به‌طور قطع نگاه ویژه‍ای خواهیم داشت که این امر منوط به ابلاغ اعتبارات شهرستانی سال آینده خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وام ازدواج پروژه های ورزشی نیمه تمام استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر دوشنبه در دیدار مدیران شهری آلاشت با بیان اینکه سوادکوه و شهر آلاشت یک ظرفیت برای استان مازندران است، افزود: صنایع مختلفی در آلاشت وجود دارد و می توان از آن برای جذب توریست و گردشگر استفاده کرد زیرا ورزش بخش مهمی است و باید در آلاشت روی آن سرمایه گذاری کرد.

رجبی از مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت و ادامه داد: وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که می دهیم را عملی کنیم از این رو مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده، رفع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: باید برنامه ریزی صورت دهیم تا در آینده از ظرفیت شهر آلاشت در بحث گردشگری و توریسم ورزشی به درستی بهره ببریم.

شهردار آلاشت در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در طول این مدت نگاه ویژه‌ای به شهر آلاشت داشت که از این بابت از ایشان تشکر دارم.

امین مستوفیان از موقعیت‌های عالی شهر آلاشت در بحث ورزشی سخت گفت و افزود: توجه به ورزش آلاشت می تواند در بحث گردشگری و توریسم ورزشی کمک شایانی به ورزش استان و بحث گردشگری داشته باشد.

کد خبر 6092407

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد