Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان در نشست اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان کردستان که در مجتمع فرهنگی نور سنندج اظهار کرد: تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در استان به منظور بررسی مشکلات این قشر تشکیل شده و این هیئت در کشور راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این هیئت می‌تواند اتاق فکری برای بررسی و رصد مشکلات بانوان قرآنی استان و سایر فعالان قرآنی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت ترویج قرآن کریم در زندگی بیان کرد: برداشت‌های اشتباه از آیات وحیانی و دستورات الهی جز گمراهی چیزی در بر ندارد.

وی با بیان اینکه آیات قرآن کریم سراسر نور و رحمت است، افزود: اگر تمایلات خود را در آیات قرآنی دخیل کنیم باور به قرآن کریم کمرنگ می‌شود.

وی اعلام کرد: تدبر و اندیشه در قرآن کریم نیازمند عقلانیت است و دور شدن از عقل گمراهی به بار می‌آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: اگر کسانیکه با قرآن کریم در ارتباطند، جوانان و مردم را به خواندن قرآن فرابخوانند قطعا از توفیق الهی بهره خواهند برد و در این راستا باید صادق و خیرخواه باشند تا بتوانند دیگران را جذب و تشویق کنند.

حجت‌الاسلام حاتمیان اضافه کرد: باید در مسیر کسب رضای الهی و پیشبرد اهداف قرآن کریم نقش خود را بخوبی ایفا کنیم.

هیئت اندیشه‌ورز به رونق فعالیت‌های قرآنی بانوان منجر می‌شود

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی نیز از تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی خبر داد و گفت: این هیئت در راستای برنامه‌ریزی بهتر فعالیت‌های قرآنی و در نهایت رونق فعالیت قرآنی بانوان در استان تشکیل شده است.

ناصر علیپور با بیان اینکه بیشتر فعالان قرآنی استان را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: سعی براین است که بخش امور بانوان فعالیت‌های قرآنی فعالتر از قبل باشد.

وی اضافه کرد: از ابتدای سالجاری از سوی سازمان دارالقرآن کریم برنامه‌ریزی شد تا هیئت اندیشه‌ورز در کشور و سپس در استان تشکیل شود و با تشکیل این هیئت در کشور درخش علیمرادی از بانوان فعال قرآنی کردستان نیز نماینده هیئت اندیشه‌ورز استان در کشور هستند.

درخش علیمرادی مدیر مسئول خانه قرآن انوارالرحمه سنندج نیز در این نشست اظهار کرد: این هیئت در راستای رفع مشکلات بانوان قرآنی تشکیل شده تا به شکل یک اتاق فکر مشکلات بانوان قرآنی را رصد و با انتقال به دارالقرآن کریم برای رفع آن گامی بردارد.

وی بیمه، مسکن، معیشت و استخدام فعالان قرآنی را از مشکلات این قشر دانست و گفت: لازم است برای رفع مشکلات این قشر چاره‌ای اندیشیده شود.

در این نشست انتخابات هیئت رئیسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی برگزار و درخش علیمرادی بعنوان رئیس، شهلا امینی نائب رئیس و ندا تهامی‌نیا بعنوان دبیر این هیئت انتخاب شدند.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: هیئت اندیشه ورز کردستان مدیرکل تبلیغات اسلامی قرآنی استان قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان

دریافت 12 MB کد خبر 6096109

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم