Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جزیره زیبای قشم یکی از قطب های برتر گردشگری در ایران است که به خصوص در دهه های اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته و توانسته پذیرای میلیون ها گردشگر در سال باشد .

جزیره قشم علاوه بر طبیعتی زیبا و شگفت انگیز ، بازار بزرگی در جنوب ایران است که بخش بزرگی از کالاهای وارداتی در این منطقه ترخیص و از این جا به شهرهای دیگر ایران پخش می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو بسیاری از مسافران با هدف خرید وارد این جزیره می شوند و ما در ادامه این مطلب برخی از بهترین آنها را به شما معرفی می کنیم .

1- بازار قدیمی و سنتی قشم

بازار قدیمی قشم با بیش از یک قرن قدمت ، یکی از بهترین ها و پر طرفدارترین هاست که برخی برای بازدید و گشت و گذار در دالان های تو در توی آن قدم به آن می گذارند . این بازار دارای حال و هوای سنتی و زیبایی است و به طبع خرید از آن و آشنایی با بومیان شهر لذت بخش خواهد بود .

این بازار یکی از بزرگترین بازارهای شهر در تور قشم است و در آن کالاهای متنوعی همچون انواع پوشاک ، پارچه ، زیور آلات ، طلا ، صندل های زنانه و مردانه ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و صنایع دستی و ... عرضه می گردد  . گفتنی است قیمت ها در این بازار به ارزان است و کالاها از تنوع بالایی برخوردار است .

2- بازار ستاره

به گزارش سفر باتو ، میتوان گفت بازار ستاره اولین انتخاب گردشگران و مسافران برای خرید از شهر قشم است . بازار ستاره یکی از معروف ترین مراکز خرید این جزیره است که با داشتن فروشگاههای متنوع و بیش از سه هزار متر مربع مساحت بسیار پرطرفدار است . این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی است و وجود سیستم های تهویه پیشرفته خرید در فصول گرم سال را راحت تر می کند . بازار ستاره بیش از ششصد واحد تجاری دارد و به تبع عرضه کننده کالاهای متنوعی است و همچنین این مجموعه دارای کافی‌ شاپ و رستوران است . در این مرکز خرید کالاهای متنوعی همچون انواع عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، پوشاک ، کیف و کفش و ... عرضه می گردد .

بیشتر بدانید: معرفی جاذبه های روستای لافت قشم

3- مجتمع تجاری سیتی سنتر

این مجموعه در حال حاضر بسیار پر طرفدار شده و با بیش از یکصد و بیست هزار متر مربع وسعت و دو هزار واحد تجاری عرضه کننده محصولات متنوعی همچون انواع پوشاک ، کیف و کفش ، اسباب بازی و لوازم سیسمونی ، لوازم الکترونیکی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... است .

مرکز خرید سیتی سنتر دارای دو شعبه است که در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و توسط یک پل هوایی به یکدیگر متصل می‌ گردند . مجتمع سیتی سنتر 2 حدودا دو سال پس از سیتی سنتر 1 ساخته شده و دارای فضایی شیک‌ و مدرن‌ است و خرید و گشت و گذار در آن لذت بخش و جذاب خواهد بود .

این مجموعه دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است و دارای شهربازی ، گیم نت ، سالن بولینگ ، سالن بیلیارد ، سینما چهار بعدی و کافه و رستوران است  .

بازار ها و مراکز خرید منطقه درگهان

درگهان منطقه ای خارج از شهر قشم است که دارای بازار ها و مراکز خرید بسیاری متنوع و فراوانی است و خرید از آنها به نسبت ارزانتر از مراکز خریدی است که در مرکز شهر قشم وجود دارند . گفتنی است درگهان تنها بیست دقیقه با جزیره قشم فاصله دارد و اغلب تاکسی ها شما را به این منطقه می رسانند . در درگهان رستوران ها و کافه های مختلفی وجود دارد ، پس نگران نباشید در صورت خستگی و گرسنگی مکانی مناسب را خواهید یافت . در بازار درگهان کالاهای متنوعی عرضه می گردد که البته برخی مغازه ها عمده فروش هستند و قیمت اجناس در این بازار در مقایسه با سایر بازارها مخصوصاً در شهرهای دیگر بسیار متفاوت است .  همچنین تور مشهد را در سایت سفر باتو ببینید.

بیشتر بخوانید: معرفی آرامگاه فردوسی مشهد با تورهای سفر باتو

گشت و گذار و خرید از این منطقه به یک روز کامل زمان نیاز دارد و ما در ادامه برخی از معروف ترین مراکز خرید این منطقه را به شما معرفی می کنیم :

بازار دریا در درگهان

بازار دریا یکی از قدیمی ترین مراکز خرید درگهان است در و دارای دو طبقه است که در طبقه دوم آن  رستورانی با کیفیت دیده می شود که انواع غذاهای دریایی را سرو می کند . در این بازار انواع پوشاک مردانه و زنانه ، پوشاک بچگانه و لوازم سیسمونی ، لوازم خانگی و ... عرضه می گردد  . تور مشهد را نیز می توانید آنلاین در سایت ببینید.

مرکز خرید دو دلفین در درگهان

مرکز خرید دو دلفین یکی از جدیدترین هاست که به نسبت شیک و مدرن است . این مجموعه دارای امکانات رفاهی متنوعی است و همچنین دارای رستوران و کافی ‌شاپ است . مرکز خرید دو دلفین عرضه کننده انواع پوشاک ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، کیف و کفش و ... است . در سفر زمینی به مشهد از اطلاعات سایت سفر باتو استفاده کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازار مراکز خرید جزیره قشم عرضه می گردد بازار ستاره انواع پوشاک مراکز خرید سیتی سنتر مرکز خرید کیف و کفش سفر باتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اصغر بالسینی با اشاره به جلسات حراج شمش از سوی این مرکز گفت: از زمان آغاز اولین جلسه حراج شمش طلا تا امروز رشد ۲۳ برابری عرضه و ۱۷ برابری در خرید شمش طلای استاندارد را شاهد هستیم.

وی ضمن اشاره به جلسات حراج شمش و سکه طلا از سوی این مرکز در جهت ایجاد تعادل در بازار عرضه و تقاضا طلا در کشور به تشریح میزان مبادلات صورت گرفته پرداخت و گفت: از زمان آغاز اولین جلسه حراج شمش طلای استاندارد توسط مرکز مبادله ایران که در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، تا جلسه نوزدهم حراج که در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، استقبال بسیار بالایی از این جلسات صورت گرفت؛ به طوری که در اولین جلسه حراج تعداد ۱۷ شمش طلا عرضه و ۱۰ شمش معامله شد و در جلسه اخیر این حراج تعداد ۳۹۵ شمش عرضه و ۱۷۵ قطعه شمش معامله شد.

بالسینی ادامه داد: این موضوع نشان از استقبال از جلسات حراج شمش طلا دارد. در نوزدهمین جلسه حراج به میزان ۲۳ برابر بیشتر از میزان اولین جلسه، عرضه شمش صورت گرفت. علاوه بر این میزان شمش معامله شده در جلسه نوزدهم ۱۷.۵ برابر از میزان اولین جلسه حراج شمش بیشتر است.

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد | فروش ۲۶۳۶ کیلو طلا در ۱۹ حراج

وی تاکید کرد: مجموع شمش طلای عرضه شده در مرکز مبادله تا جلسه بیستم که در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه برگزار شد تعداد ۴۱۰۰ قطعه شمش استاندارد (یک کیلوگرمی با عیار ۹۵۵) است و در مجموع، کل شمش فروخته شده در جلسات حراج این مرکز ۲۷۱۶ قطعه است.

گفتنی است؛ در بیستمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد که روز گذشته در تالار معاملات مرکز مبادله برگزار شد، ۱۹۳ کیلوگرم شمش طلا ویژه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان عرضه شد که در دو بخش عمده و خرد مجموعا ۸۰ کیلوگرم شمش با میانگین قیمت ۴ میلیارد و ۶۵۷ میلیون تومان، معامله و خریداری شد.

کد خبر 846976 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران مرکز مبادله ارز و طلا

دیگر خبرها

  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • آستیپالیا ؛ اینجا 3 هزار نفر جمعیت دارد و فوق العاده دیدنی است (+تصاویر)
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات