Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@14:54:58 GMT

داوران نمایشگاه اسماء‌الحسنی معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۲۳۴۵

داوران نمایشگاه اسماء‌الحسنی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اعضای هیات داوران هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری پوستر اسماء‌الحسنی معرفی شدند.

پنج داور این رویداد فرهنگی، به شرح زیر هستند:

دکتر مصطفی گودرزی، استاد پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و فارغ‌التحصیل از دانشگاه پاریس، پانتئون سوربن در فرانسه است.

دکتر عفت‌السادات افضل‌طوسی، دانشیار گروه ارتباط تصویری و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا، از دانشگاه هونگ ایک در سئول (کره جنوبی) فارغ‌التحصیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدصابر شیخ‌رضائی، ایده‌پرداز، طراح گرافیک، تصویرگر و عکاس فارغ‌التحصیل رشته ارتباط تصویری از دانشکده هنر دانشگاه شاهد است.

حمیدرضا کشاورزی میاندشتی، مدرس و کارشناس ارشد هنر اسلامی با گرایش به گونه‌شناسی خط بنایی (معقلی) و طراح گرافیک است.

محمد روح‌الامین، فارغ‌التحصیل دانشکده هنر و معماری، طراح گرافیک و مدیر هنری و مدرس گرافیک و تایپو گرافی است.

همچنین، پوستر این نمایشگاه با طراحی مازیار علی‌یاری رونمایی شد.

علی‌یاری در باره طراحی پوستر هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری پوستر اسماء‌الحسنی گفت: «طراحی چنین پوستری برای من که شرکت‌کننده‌ ادوار پیشین این رویداد بودم، بسیار سخت و شیرین بود. هنگام شروع، ذهنم مرا به سمت طراحی اثری می‌بُرد که گویای مفاهیم جشنواره در قرنی نو باشد، و از طرف دیگر باید جنبه‌ اطلاع‌رسانی پوستر برای بیننده حفظ می‌شد. سادگی و بی‌پیرایگی نوعی خط کوفی با تمام قدمتش بسیار مدرن به نظر می‌رسد. به گونه‌ای که با طراحی تک حرف‌های مستقل و کنارهم قرار دادن و برخوردشان با یکدیگر، مفهوم نمایشگاه حروف‌نگاری، رنگین و نورانی بودنشان، فضای جشنواره را در ذهن مخاطب هدف به‌یاد آورد. فارغ از رویکرد طراحی پوسترهای مذهبی مرسوم، سعی کردم روشی را انتخاب کنم که روح قدمت در جسم مدرن و امروزی را در نگاه بیننده تداعی کند.»

علی‌یاری، طراح گرافیک متولد ۱۳۶۰ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته گرافیک است و موفقیت‌های زیادی را در کارنامه هنری خود دارد.

هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری پوستر اسماء‌الحسنی با سازماندهی پایگاه‌ اینترنتی طراحان مستقل ایران «تودی ‌پوسترز»، در دو بخش اصلی و جنبی از ۲۴ فروردین تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود. علاقه‌مندان برای اطلاع از مقررات جهت شرکت در نمایشگاه و ارسال آثار، می‌توانند به وب سایت رسمی نمایشگاه به نشانی www.todayposters.com مراجعه کنند.

۵۷۵۷

کد خبر 1466789

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هنرهای تجسمی گرافیک فارغ التحصیل اسماء الحسنی طراح گرافیک حروف نگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد

چری در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ جتور شان‌های L ۷ را معرفی کرد. این خودرو یک SUV پلاگین هیبریدی سایز متوسط است که در دو مدل پنج و هفت‌نفره موجود است.

به گزارش خبرآنلاین، سری Shanhai سال گذشته توسط Jetour با مدل L ۹ معرفی شد و یک سری خودرو‌های انرژی جدید برای جتور، برند زیرمجموعه چری است. L ۷ جدید دارای یک نمای جلوی کاملاً بسته با چراغ‌های روشنایی در روز و نوار نازک بوده که در امتداد کاپوت قرار گرفته است. چراغ‌های اصلی در کنار ورودی‌های هوای مشکی رنگ، در قسمت پایینی سپر قرار دارند.

در نمای عقب چراغ‌های متصلی وجود دارد که ظاهر آن بسیار نزدیک به فیدلیتی پرستیژ است.

نوشته C-DM در نمای پشتی، مخفف سیستم ترکیبی پلاگین Kunpeng Chery است. این پیشرانه از یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو برای تولید ۱۵۴ اسب بخار قدرت به همراه یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند. در حال حاضر مشخصات موتور الکتریکی و ظرفیت بسته باتری Gotion مشخص نیست.

فضای داخلی L ۷ نمایش داده شده در نمایشگاه، ترکیب رنگ سفید و آبی داشت. یک صفحه‌نمایش دوگانه بزرگ همراه با یک نمایشگر کنترل سیستم تهویه‌مطبوع در کابین خودرو وجود دارد.

دیگر خبرها

  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد