Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان،  محمد اعتدادی امروز در آئین افتتاح مجتمع قرآنی، فرهنگی، آموزشی و‌ ورزشی قمصر کاشان اظهار کرد: در اعلام‌ نتایج المپیادها پژوهشگران برتر کشور نشان داده شد که حمایت‌های خوبی از آموزش و پرورش می‌شود.

مدیر کل آموزش و‌ پرورش استان اصفهان با بیان اینکه به لطف خیرین استان ۶ هزار و ۲۰۰ تبلت و‌ گوشی در استان بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است، گفت: کار حسنه مدرسه‌سازی در استان اصفهان در این شرایط سخت نه تنها عقب نیافتاده بلکه رشد هم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر دوهفته کلنگ‌زنی مدارس توسط خیرین صورت می‌گیرد که کاشان سرآمد آن است که این نشان‌دهنده نگاه ویژه مردم کاشان به آموزش و پرورش است.

علی اکبر مرتضایی نیز با اشاره به اینکه کاشان خاستگاه تشیع در ایران است، اظهار کرد: کاشان بیش از ۶۴ هزار دانش‌آموز دارد که نشان‌دهنده تعداد بالای دانش‌آموزان این شهرستان در کل استان است.

فرماندار کاشان با بیان اینکه ۱۰۵ مدرسه کاشان به شیرآلات پدالی تجهیز شده است، گفت: امیدواریم در این حوزه بتوانیم با کمک خیرین باعث رفع مشکلات دانش‌آموزان باشیم.

محمد کتابچی نیز در این مراسم با بیان اینکه ۴۳ پروژه به ارزش ۴۱۱ میلیارد تومان در دست اقدام‌خیرین کاشان است، اظهار کرد: ۱۰۰ میلیارد ارزش پروژه کانون فرهنکی و اموزشی ورزشی شهر قمصر است.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز کاشان گفت: با افتتاح این پروژه به نسبت زیادی نیاز آموزش و پرورش در منطقه قمصر رفع خواهد شد.

به گزارش فارس، مجتمع قرآنی، فرهنگی، آموزشی و‌ ورزشی قمصر به مساحت زمین ۹ هزار و ۶۳۳ متر مربع با زیربنای ۴ هزار و ۳۵۴ مترمربع شامل کانون فرهنگی و دارالقرآن فقیه، مدرسه ۹ کلاسه علامه شاه فضل‌الله، سالن ورزشی و جنبی و گلخانه آموزشی است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان استان اصفهان آموزش تبلت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد و تا ۵ سال آینده، ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود و تعداد دانش آموزان در رشته‌های مهارتی در هنرستان به نیمی از دانش آموزان کل کشور می‌رسد. این عدد الان ۳۹ درصد است.

وی افزود: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند و تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرایی ادامه داد: به هنرستان‌های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود و هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود و وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند