Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@22:21:07 GMT

مجوز اخذ ۳۰ هزار نیروی کادر درمان گرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۹۱۲۰

‍‍‍‍‍‍

معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از اخذ مجوز ۳۰ هزار نیروی کادر درمان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

مریم حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نشست خبری امروز (چهارشنبه، ۲۶ آذر) با بیان اینکه ۶۵درصد نظام سلامت را پرستاران تشکیل می‌دهند، گفت: به همت معاونت توسعه و پیگیری‌های معاونت پرستاری امسال ۱۰ هزار نیروی پرستاری استخدام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجوز اخذ ۳۰ هزار نیروی کادر درمان گرفته شد و امیدواریم با این کمبود شدید نیرو، بتوانیم حدقل ۵۰ درصد نیروهایی که مجوز آنها اخذ شده را جذب کنیم.

حضرتی بیان کرد: از زمان شروع اپیدمی کرونا در کشور بیش از ۴۵ هزار پرستار به کرونا و بیماری کووید۱۹ مبتلا شدند، اکثر آن‌ها درمان شدند در مورد تعداد پرستاران جانباخته و شهدای خدمت هنوز عدد دقیق نداریم.

وی افزود: در این زمینه کمیته‌ای برای تایید شهدای خدمت با دستور وزیر بهداشت زیر نظر معاونت توسعه وزارت بهداشت تشکیل شده است و با تایید این کمیته تعداد شهدای خدمت اعلام می‌شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: هم اکنون ۴۰ پرستار به علت ابتلا به کووید۱۹ در قرنطینه هستند و ۲۱ نفر در مرخصی استعلاجی هستند، خوشبختانه تعداد پرستارانی که در این شرایط سخت ترک خدمت کردند بسیار کم بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برچسب ها: پرستاران ، کادر درمان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پرستاران کادر درمان وزارت بهداشت کادر درمان هزار نیروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!