Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاضرم برای موفقیت در فوتبال از همه چیز دست بکشم. این جمله ای است که ووبن هورست به زبان آورده بود.

ایمکه ووبن هورست، تنها سرمربی زن فوتبال حرفه ای مردان در آلمان، در دومین تجربه سرمربیگری مردان، توسط سران باشگاه لوته بدلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شد. 

به گزارش طرفداری، ووبن هورست که دارای مدرک مربیگری A است، اولین زنی است که در فوتبال نیمه حرفه ای مردان آلمان مربیگری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در آوریل سال 2020 لوته با هدف بازگشت این تیم به لیگ دسته سوم، ووبن هورست 32 ساله را به خدمت گرفت؛ اما این باشگاه که تنها سه پیروزی در 19 بازی و بدترین تفاضل گل در لیگ (24-) را کسب کرده بود، تصمیم گرفت پس از شکست 2-0 مقابل روت ویس اسن مربی اش را برکنار کند. رئیس باشگاه دسته چهارمی لوته، اسون وسترهوس در بیانیه ای گفت:

همه چیز نمی تواند مانند گذشته ادامه یابد. ما اکنون انتظار داریم تیم امتیاز بیشتری کسب کند و در رقابت ها باقی بماند.

او طی مصاحبه ای پیش از برکناری از سمت خود به دویچه وله گفته بود:

من همیشه تلاش کرده ام یک مربی خیلی خوب باشم، برای کسب مدرک مربیگری آپارتمان خود را تخلیه کردم و هر چه داشتم را به فروش رساندم تا بتوانم هزینه دوره آموزشی را بپردازم. حاضرم برای موفقیت در فوتبال از همه چیز دست بکشم و معتقدم فقط کسی که عاشقانه هدفی را دنبال میکند، می تواند در این ورزش به جایی برسد؛ زیرا رقابت در فوتبال بسیار تنگاتنگ است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال لهستان به طور رسمی هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن سرمربی پیشین  تیم‌های ملی والیبال آلمان، بلژیک و لهستان که اخیراً بحث حضورش روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران مطرح بود، با امضای قراردادی دو ساله هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. این مربی بلژیکی بین سال‌های 2022 تا 2023 هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان را برعهده داشت و در آخرین تجربه مربیگری‌اش هم روی نیمکت تیم والیبال زنان نیلوفر بلدیه‌اسپور ترکیه حضور داشت.

هینن در سال 2014 تیم ملی والیبال آلمان را درمسابقات جهانی به عنوان سومی رساند و در ادامه با تیم ملی والیبال لهستان به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی 2018 رساند و در جام جهانی 2019 هم این تیم را به عنوان دومی رساند. او در لیگ‌ ملت‌های والیبال 2019 و 2021 به ترتیب عناوین دومی و سومی را برای این تیم به ارمغان آورد.

سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد

در ماه اکتبر بود بحث علاقه‌مندی فدراسیون والیبال ایران به استخدام هینن 54 ساله برای جانشینی بهروز عطایی مطرح شده بود، اما در نهایت این فدراسیون با وجود گزینه‌هایی همچون روبرتو پیاتزا، جان‌لورنزو بلنجینی، ولادیمیر آلکنو، پیمان اکبری و سعید معروف، تصمیم گرفت مائوریسیو پائز را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران انتخاب کند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو