Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@03:07:16 GMT

اینیستا ۴ ماه خانه‌نشین شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۲۷۴۲

اینیستا ۴ ماه خانه‌نشین شد

ستاره اسپانیایی تیم فوتبال ویسل کوبه، برای مداوای مصدومیت اخیرش تحت عمل جراحی قرار گرفت و برای مدتی طولانی از میادین دور خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت، آندرس اینیستا هافبک تیم فوتبال ویسل کوبه روز گذشته (سه‌شنبه) برای مداوای مصدومیت عضله چهار سر ران پای راست تحت عمل جراحی قرار گرفت و انتظار می‌رود که او برای چهار ماه از میادین دور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت اینیستا در بدترین مقطع فصل رخ داد، چرا که او را از همراهی تیم ژاپنی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم اولسای هیوندای کره جنوبی محروم کرد و تیمش هم این بازی را باخت و از رسیدن به فینال و رویارویی با پرسپولیس باز ماند.

اینیستا با عصا در فینال شرق آسیا حاضر شد + عکس

 

اینیستا که پنجشنبه هفته گذشته در مصاف تیمش و سوون بلووینگز مصدوم شد، از قطر به بارسلونا سفر کرد و در آنجا تحت عمل جراحی قرار گرفت. عمل او موفقیت‌آمیز بوده است و با این حال تا پایان فصل جاری جی‌لیگ ژاپن خانه‌نشین خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال بارسلونا فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟