Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کابینه رژیم صهیونیستی می‌گوید تماس‌ها با حزب «آبی‌وسفید» نتیجه‌بخش نبوده و اسرائیل بار دیگر در مسیر انتخابات سراسری قرار گرفته است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، علی‌رغم اختلافات شدید در کابینه تل‌آویو، اظهار نظر‌ها و اقدامات ضد و نقیض در فلسطین اشغالی درخصوص احتمال برگزاری چهارمین انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی طی دو سال اخیر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«میکی زُهَر»، دبیر کابینه رژیم صهیونیستی - که هم‌حزبی نخست‌وزیر این رژیم نیز هست - امروز (چهارشنبه) در مصاحبه با شبکه رادیویی «گالاتز» موسوم به رادیو ارتش، گفت: «هیچ تماسی با [حزب]آبی‌وسفید برقرار نمی‌شود. آن‌ها [از موضع خود]تکان نمی‌خورند، و ما در مسیر انتخابات قرار داریم».

این اظهارات یک روز پس از آن مطرح شده که نمایندگان حزب لیکود (به ریاست نتانیاهو) روز گذشته با استفاده از ترفند «اطاله بررسی»، رأی‌گیری بر سر طرح انحلال کنست در صحن عمومی را به تعویق انداختند تا مانع تصویب برگزاری انتخابات زودهنگام شوند.

از سوی دیگر، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس حزب آبی‌وسفید امروز در چرخشی نسبت به اظهارات گذشته، گفت در شرایط کنونی باید از انتخابات مجدد اجتناب کرد.

این در حالی است که اعضای حزب وی طی یک هفته گذشته طرحی را برای انحلال پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به صحن عمومی رساندند و حتی تاریخ ۲۶ اسفند را برای برگزاری انتخابات سراسری تعیین کردند.

با این حال اختلاف نظر حزب آبی‌وسفید با حزب لیکود بر سر لایحه بودجه ادامه دارد و همین موضوع باعث شده نتانیاهو جداََ به فکر منحل کردن کابینه و برگزاری انتخابات زودهنگام بیفتد. حزب لیکود بودجه‌ای یک ساله و با فراگیری کمتری را پیشنهاد داده، اما حزب آبی‌وسفید تاکید می‌کند لایحه بودجه باید دو ساله و مطابق با توافقات کابینه تنظیم شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دبیر کابینه رژیم صهیونیستی اسرائیل حزب آبی و سفید انتخابات سراسری رژیم صهیونیستی حزب آبی وسفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) تأکید کرد که در صورت دستیابی به توافقی درباره تبادل اسرا، عملیات نظامی در رفح را به تعویق خواهند انداخت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز گفت که در صورت دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا، انجام عملیات نظامی در رفح به تعویق می افتد.

این اظهارات کاتس در حالی بیان شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، امروز ویدئویی را از دو اسیر صهیونیست منتشر کرد که طی آن این دو نفر هشدار دادند حملات نظامی اسرائیل به نوار غزه باعث آزادی ما نخواهد شد، بلکه جان ما را به خطر خواهد انداخت.

در پی انتشار این فیلم، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین به کابینه رژیم صهیونیستی هشدار دادند که یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و این رژیم بایستی بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

آن‌ها گفتند که کوتاهی کابینه در حق ربوده‌شدگان، جنایت کابینه علیه شهروندان است.

دیگر خبرها

  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • نوبت مکافات جنایت
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود
  • نتانیاهو توافق را نپذیرد سرنگون می‌شود
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود