Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:20:10 GMT

نمازجمعه ۲۸ آذر در استان گلستان اقامه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۳۲۳۱

نمازجمعه ۲۸ آذر در استان گلستان اقامه نمی‌شود

گروه استان‌ها- شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نمازجمعه این هفته ۲۸ آذرماه به علت شیوع بیماری کرونا در هیچ یک از شهرهای استان اقامه نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به علت شیوع بیماری کرونا نماز جمعه این هفته 28 آذرماه در هیچ کدام از شهرهای استان اقامه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم با نظر دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و به منظور جلوگیری از شیوع گسترده بیماری کرونا در استان گرفته شده است.

بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان به‌رغم کاهشی‌شدن روند ابتلا به کرونا در استان اما همچنان این استان در وضعیت هشدار قرار دارد. برهمین اساس وضعیت در 13 شهرستان از جمله گرگان و گنبدکاووس نارنجی و فقط در شهرستان گمیشان وضعیت قرمز است.

نماز جمعه در شهرهای چهارمحال و بختیاری اقامه نمی‌شودمراسم نماز جمعه فردا در تمام نقاط استان اردبیل برگزار نمی‌شودنماز جمعه فردا در 16 شهر گیلان برگزار نمی‌شود

علاوه براین حدود یک چهارم از بیماران بستری در استان گلستان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال نیمی از این افراد نیز وخیم بوده و به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

انتهای پیام/581/ ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی

بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا