Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@20:53:27 GMT

معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی «خانه مهر حسینی»

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۳۵۲۲

معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی «خانه مهر حسینی»

مسابقه‌ عکاسی «خانه مهر حسینی» که ویژه مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شده بود، برترین‌های خود را شناخت.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیات داوران این رویداد هنری ۴۵ اثر را برای نمایش عمومی شایسته دانست و از آن میان ۱۲ اثر را به عنوان آثار شاخص انتخاب و از بین آن‌ها سه عکس را به عنوان آثار برگزیده در اولین مسابقه «خانه مهر حسینی» و سه اثر را شایسته تقدیر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی زعفرانی



گروه داوری این مسابقه، «محمدسینا مرادی» را به عنوان برگزیده اول، «سمیه نخعی» را به عنوان برگزیده دوم و «مهدی زعفری» را به عنوان برگزیده سوم و «هدی عندلیبی»، «بابک رنجبری» و «مبینا بشردوست» هر سه را شایسته تقدیر معرفی کرد.

مبینا بشر دوست



هیات داوران همچنین نقش و تلاش مربیان کانون پرورش فکری را در اجرای این مسابقه موثر قلمداد کرد و از ۲۳ نفر از فعالان این اقدام فرهنگی اثربخش به نحو شایسته قدردانی کرد.

سمیه نخعی

محمدسینا مرادی


اعضای داوری در بخشی از بیانیه خود نوشته است: تصاویر، گویای محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در منازل، حسینیه‌ها، هیئت‌ها و جمع عزاداران است همچنین نشان از دلبستگی عمیق مردم ایران زمین به شهدای کربلا و به ویژه شخصیت بلندمرتبه‌ امام حسین علیه‌السلام دارند. عکس‌ها، تابلویی بزرگ و اثرگذار از دریچه نگاه نسل نو به سوگواران حسینی و تکریم این نهضت بزرگ انسانی است و نشان می‌دهد که نسل نو به خوبی این آئین دینی را درک و با عکس‌برداری هدفمند در پی ثبت و انتقال این مفاهیم و پیام‌ها به دیگرانند.


مسابقه «خانه مهر حسینی» با هدف شناسایی، معرفی، تقدیر و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در محرم، از سوی بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانه مهر حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، فرمانده سپاه امام صادق‌علیه‌السلام استان بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش این استان و فرهنگیان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور بعد از ظهر پنج شنبه در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شایسته است فرهنگیان بسیجی با تمام توان خود در راستای کسب رضایت مقام معظم رهبری جبهه‌ی آموزش و پرورش کشور را متحول کنند.

سجاد صدیقی با اشاره به مهم‌ترین وظایف قشر فرهنگی کشور اظهار داشت: هویت ساز، امید آفرین، تحول آفرین، تشویق و مهارت آموزی برخی از مهم‌ترین وظایف این قشر ارزشمند در جامعه محسوب می‌شود.

کد خبر 6095224

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه