Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منزل شهید امیر سرتیپ دوم قاسم جلیلوند با خانواده این شهید دیدار و از آن‌ها دلجویی کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با حضور در منزل شهید امیر سرتیپ دوم قاسم جلیلوند با خانواده این شهید دیدار کرد و گفت: وقتی ما نظامی‌ها لباس سربازی بر تن می‌کنیم، غایت آرزوی ما این است که پایان عمر ما با شهادت همراه باشد و وقتی یک نظامی در چنین جریان و مشکلی که برای یک ملت پیش آمده، موضوعی که وظیفه اصلی وی نبوده ولی با حسّ مردم دوستی و عشقی که به میهن و ملت شریف خود داشت به این شکل فداکارانه به هدف خود دست پیدا کرد، واقعاً جای غرور و افتخار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: ارتش در همه صحنه‌ها علاوه بر دفاع و جنگ از جمله سیل، زلزله و بیماری همه‌گیر و منحوس ویروس کرونا در کنار مردم و مدافع آنان بوده و این شهید بزرگوار از جمله کسانی بود که این افتخار را در کارنامه ارتش ثبت کرد.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: ما در پناه ایثارگری‌های این شهدای والامقام و رشادت‌های مثال‌زدنی آن‌ها امروز در دنیا سرافراز و سربلند هستیم و این سرافرازی به‌پاس رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت است و اگر این ایثارگری‌ها نبود، سرنوشت کشور ما معلوم نبود و چه بسا ما نیز مانند بعضی کشورهای دیگر وضعیت اسفناکی داشتیم.

سرلشکر موسوی در پایان خاطر نشان کرد: قطعاً دعای خیر خانواده بزرگوار شهدا شامل حال ما می‌شود و ما اعتقاد داریم که شهدا حاضر و ناظر بر ما و کلید حل مشکلات هستند و امیدواریم خداوند متعال به قلب‌های شما آرامش و قدرتی بدهد که بتوانید در این مصیبت وارده صبر داشته باشید.

در این دیدار، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، فرمانده کل ارتش را همراهی کرد.

شهید مدافع سلامت سرتیپ دوم «قاسم جلیلوند»، فرمانده مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی اراک و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مرکزی به عنوان عضو تأثیرگذار ستاد استانی مبارزه با کرونا از آغاز شیوع این بیماری، خدمات ارزنده و شایان توجهی در مقابله با کرونا در استان مرکزی انجام داد که از جمله فعالیت‌های وی، تلاش برای اعزام گروه‌های یاری‌رسان به شهرها و روستاهای اطراف بمنظور ضدعفونی محیط و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و برپایی نقاهتگاه بزرگ ارتش برای بیماران کرونایی در استان مرکزی که یکی از استان‌های درگیر در موج اول کرونا بود محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر موسوی فرمانده کل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است