Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مراقبت از پوست و مو یکی از دغدغه‌های بزرگ مردم به ویژه خانم‌ها در جهان است. سالانه میلیاردها دلار در جهان، برای خرید محصولات مراقبت از پوست هزینه می‌شود. زیمالب با توجه به نیاز جامعه، با هدف ارتقای سلامت پوست و مو، از روغن‌های گیاهی کمک گرفته است. این روغن‌ها که به صورت خالص تهیه شده اند و کاملاً مناسب پوست و مو هستند، با قیمت‌های مناسبی، عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا از زیمالب روغن‌های گیاهی را خریداری کنیم؟

روش‌های روغن گیری زیمالب به گونه‌ای است که خواص روغن، تغییر نمی‌کند. قیمت مناسب و مشاوره محصول زیر نظر کارشناسان مجموعه، در مجموعه زیمالب وجود دارد. همه این موارد، دلیل محکمی است تا به مجموعه‌ای که کمیت را فدای کیفیت نمی‌کند و به مشتری خود اهمیت می‌دهد، اعتماد کنیم.

زیمالب چه روغن‌هایی برای پوست و مو دارد؟

زیمالب انواع روغن‌های گیاهی را که مناسب پوست و مو هستند، در دسته بندی محصولات خود دارد. روغن‌های گیاهی زیمالب به صورت تک فاز، ترکیبی و خوراکی تولید شده اند. برخی از روغن‌ها مصرف موضعی دارند و برخی دیگر، باید به صورت خوراکی مصرف شوند.

روغن‌هایی که مناسب مو هستند به دو دسته تقسیم شده اند.

۱. روغن‌های مناسب ساقه مو

۲. روغن‌های مناسب ریشه مو

مورد مهمی که باید در خرید روغن‌های گیاهی توجه کنید، طبع شماست. زیمالب با توجه به طبع شما، روغن‌های سازگار با طبع سر را به شما توصیه می‌کند. به همین دلیل پیش از خرید روغن‌های گیاهی، حتماً زیر نظر کارشناسان زیمالب، مشاوره شوید.

چرا استفاده از روغن‌های گیاهی زیمالب، بهتر از محصولات شیمیایی است؟

روغن‌های گیاهی زیمالب روش جایگزین درمان‌های شیمیایی شده‌اند. درمان‌هایی همچون مزوتراپی، ویتامینه و پی آرپی که هر کدام هزینه‌های هنگفتی دارد را می‌توان با روش روغن تراپی جایگزین کرد. روغن تراپی برخلاف روش‌های شیمیایی، عوارض خطرناک روش‌های شیمیایی را ندارد.

پرفروش‌ترین روغن‌های زیمالب

روغن ترکیبی مو زیما و روغن تقویت مو زیما

این دو روغن، ترکیبی از روغن‌های گیاهی تقویت کننده ریشه و ساقه مو هستند. دلیل فروش بالای این محصولات، مقرون به صرفه بودن و اثربخشی بالای آن هاست. هر کدام از این روغن‌ها با ترکیب بیش از ۱۲ روغن، تغذیه رسانی به موها را انجام می‌دهند. اگر این روغن‌ها را به صورت جدا تهیه کنید، هزینه زیادی باید بپردازید. در صورتی که زیما با ترکیب این روغن‌ها که مناسب انواع طبع می‌باشد، با قیمت کاملاً مقرون به صرفه، این محصول را توزیع می‌کند.

روغن آرگان

روغن آرگان زیمالب از آن دسته روغن‌های پرطرفدار است که برای تقویت پوست و مو، استفاده می‌شود. با کمک روغن آرگان درونی ترین لایه‌های مو تغذیه می‌شوند. موها حالت ابریشمی به خود می‌گیرد و خشکی مو، برطرف می‌شود. از آن جایی که این روغن سرشار از انواع ویتامین‌های مورد نیاز برای پوست است، رادیکال‌های آزاد پوست را خنثی می‌کند. در نتیجه رطوبت کافی و لطافت زیادی به پوست می بخشد.

روغن ماکادمیا

روغن ماکادمیا با عطر دلنشینی که دارد، از پرفروش‌ترین روغن‌های گیاهی زیمالب است. استفاده از این روغن برای طراوت پوست و مو به شما پیشنهاد می‌شود. راز جوانی پوست‌هایی که از این روغن استفاده می‌کنند، آنتی اکسیدان بالای ماکادمیا و رطوبت رسانی فوق العاده ای است که دارد. جذب سریع روغن ماکادمیا در پوست و مو، به گونه‌ای است که چند دقیقه بعد، فقط نرمی و لطافت را از پوست و موی خود می‌بینید و از آثار چربی روی آنها خبری نیست.

شی باتر

این روغن سرشار از انواع ویتامین‌های مورد نیاز پوست و مو است. ویتامین‌های E و A همراه به علت خاصیت نفوذ بالایی که این روغن دارد، به عمقی ترین لایه‌های پوست و مو نفوذ می‌کنند و لایه‌های داخلی پوست و مو را تغذیه می‌کند.

روغن خراطین

این روغن که از کرم خاکی تهیه می‌شود، برای حجم دهی استفاده می‌شود. حتی ورزشکاران هم می‌توانند از این روغن‌ها استفاده کنند. به خاطر داشته باشید که اثر روغن خراطین بین ۶۰ تا ۹۰ روز پس از استفاده قابل مشاهده است. بعد از اتمام استفاده تنها تا ۶ ماه شاهد تاثیر آن هستید و بعد از شش ماه باید مجدداً مصرف روغن خراطین را شروع کنید.

روغن زیتون، جوجوبا، بابونه، رزماری و آلوئه ورا نیز از دیگر محصولات پرطرفدار زیما هستند که از طریق وب سایت زیمالب به آدرس https://zimalab.co/ به فروش می رسند.

روش مصرف روغن‌های زیمالب چگونه است؟

همان طور که می‌دانید روغن‌های زیمالب متنوع هستند. تنوع مشکلات پوست و مو هم بسیار است. اینکه دستور مصرف مشخصی برای همه مشکلات پوست و مو وجود داشته باشد، محال است. اگر قرار است که نتیجه گیری مناسبی از روغن تراپی داشته باشید، باید پیش از هر چیزی مشکلات شما مشخص شود. در وهله اول پیشنهاد می‌کنیم که به پزشک متخصص مراجعه کنید.

افرادی که شرایط استفاده از روغن‌های زیما را دارند، باید پیش از خرید زیر نظر کارشناسان زیمالب، مشاوره شوند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5097593

منبع: مهر

کلیدواژه: سلامت مو پوست کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو قرعه کشی خودرو اسنپ اپلیکیشن حمل و نقل فضای کسب و کار ساختمان سازی صنعت خودروسازی فروشگاه های زنجیره ای ویروس کرونا قیمت خودرو تبلیغات روغن ها روغن ها پوست و مو مو هستند شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار

به گزارش  ­خبرگزاری صدا و سیما؛ ­ضاربان افزود: آب لوله کشی‌ها سالم است اگر بعضی جاها­ نشتی داشته باشد کلر توزیع می‌کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت:­ برای­ ­کنترل مالاریا، هم بیماریابی داشتیم هم برای این که این آب‌ها باید خشکانده شود و از تکثیر پشه آنوفل جلوگیری شود و در کنار آن بحث مراقبت از خود بیماری است که لام می‌گیریم یعنی کسی که مشکوک به بیماری باشد لام گرفته می‌شود و درمان می‌شود که احیانا اگر درمان نشود مورد گزش قرار می‌گیرد و دچار آسیب می‌شود. ­ضاربان ادامه داد:­بحث دوم توزیع کلر یک درصد­­است که توصیه کردیم در وهله اول­ ­آب معدنی توزیع­ شود و در کنار آن کلر یک درصد توزیع­ شود تا آب آلوده منجر به ابتلای افراد به بیماری وبا نشوند. وی گفت:­ سمپاشی هم انجام می‌شود تا پشه تکثیر نشود و محلول ریخته می‌شود. ضاربان اظهار کرد­مراقبت از مادران باردار هم از مهمترین ماموریت‌های ما است. وی افزود:­برای خشکاندن آب­ ­از همه نهاد‌ها و ارگان‌های ذی ربط و تاثیرگذار­ از جمله آتش نشانی، اداره آب و فاضلاب، فرمانداری و بخشداری و حتی نیرو‌های مردمی کمک خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • تورم پیش‌نگر در سراشیبی
  • کرم معجزه
  • همه چیز درباره روغن جادویی سی بی دی
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • تداوم کاهش تورم شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار