Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:28:38 GMT

۳۷ ابتلای جدید به کرونا در خراسان شمالی شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۴۷۰۳

۳۷ ابتلای جدید به کرونا در خراسان شمالی شناسایی شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری این دانشگاه، دکتر سیداحمد هاشمی روز چهارشنبه اظهار داشت: با احتساب مبتلایان جدید اکنون ۲۲۹ بیمار دارای علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته و تا ظهر امروز - چهارشنبه - متاسفانه پنج نفر دیگر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر هاشمی با اشاره به در پیش بودن شب یلدا تاکید کرد: نباید به خاطر چند ساعت کنار هم بودن، سلامت عمومی اعضای خانواده را به مخاطره انداخته و زمینه ساز اوج گیری مجدد آمار مبتلایان و متوفیان کرونا شویم.

وی با بیان اینکه محدودیت های چند هفته اخیر باعث کاهش میزان شیوع کرونا در جامعه شده است، با قدردانی از مردم به خاطر همکاری و همراهی در این طرح، یادآور شد: از مردم انتظار داریم همچنان از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و از حضور در تجمعات، دورهمی های خانوادگی و ترددهای غیرضروری در فضاهای عمومی و شلوغ پرهیز کنند.  

استان خراسان شمالی که از ابتدای مردادماه درگیر شرایط قرمز کرونایی بود، با اعمال محدودیت های جدید که از آذرماه به اجرا گذاشته شد، اکنون در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.  

برچسب‌ها ویروس کرونا خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی محدودیت های کرونا ویروس کرونا خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی محدودیت های کرونا اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۲۸۹ محدوده معدنی، اکتشافی و بهره برداری از طریق مزایده عمومی به اشخاص دارای صلاحیت فنی و مالی لازم واگذار می شود.

عبدالحمید سرتیپی گفت: در راستای استمرار روان‌سازی فعالیت‌های کسب‌وکار بخصوص توسعه اقتصادی معدنی استان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در نیم سال اول سال جاری ۲۸۹ محدوده معدنی، اکتشافی و بهره برداری را که بنا به دلایلی راکد و یا غیر فعال شده بودند شناسایی کرده و جهت فعال سازی، این معادن را از طریق مزایده عمومی به اشخاص دارای صلاحیت فنی و مالی لازم واگذار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ۷۶۰ محدوده معدنی و اکتشافی در سال گذشته به مزایده گذاشته شد، افزود: در راستای سیاست‌های ابلاغی وزارت صمت و همچنین روان‌سازی و توسعه کسب‌وکارهای استان علی الخصوص فعالیت‌های اقتصاد معدنی استان، اولین مزایده محدوده‌های معدنی استان در سال جاری از امروز آغاز و بر این اساس ۸۷ محدوده اکتشافی، ۱۱۳ محدوده اکتشافی دارای پروانه اکتشافی، ۷۴ معدن دارای پروانه بهره برداری، ۱۳ معدن دارای گواهی نامه کشف و ۲ محدوده دارای مجوز برداشت برای سرمایه گذاری جدید از طریق مزایده عمومی واگذار خواهد شد.

سرتیپی تصریح کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط برای شرکت در مزایده عمومی معادن استان باید در سامانه الکترونیکی دولت(ستاد) به نشانی www.setadiran.ir ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صمت استان، وی تاکید گرد: متقاضیان مزایده می‌توانند از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از طریق سامانه ستاد مدارک لازم برای حضور در این مزایده را اخذ و پس از تکمیل مدارک درخواستی مجدد نسبت به بارگذاری آنها در سامانه ستاد اقدام کرده و اصل ضمانت نامه بانکی یا اصل برگ واریزی نقدی حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت در قالب یک پاکت مهر و موم شده به دبیرخانه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تحویل دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی