Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@03:32:06 GMT

احمد مددی رسماً مدیرعامل استقلال شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۴۷۵۷

احمد مددی رسماً مدیرعامل استقلال شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایلنا، احمد مددی با حکم اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب و معرفی شده است.

 

 

 

معرفی مددی در حالی به عنوان مدیرعامل رسمی به فعالیتش ادامه خواهد داد که به غیر از یک نفر تمامی اعضای هیات مدیره با انتصاب او موافقت خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسماعیل خلیل زاده به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه با انتخاب مددی به عنوان مدیرعامل رسمی مخالفت کرده و به همین جهت زیر حکم رسمی او را امضا نکرده است.

 

اعضای هیات مدیره طی هفته گذشته سعی داشتند حمیدرضا آصفی را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی کنند که با مخالفت وزارت ورزش و جوانان او به عضویت هیات مدیره در آمده است.

 

در تاریخ دهم مهرماه امسال پس از برکناری احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی این باشگاه، مددی از سوی هیات مدیره به عنوان سرپرست معرفی شده بود و تا به امروز در این سمت فعالیت داشت.

 

خلیل زاده در حالی حکم رسمی مددی را امضا نکرده است که مخالفت او با سعادتمند یکی از عوامل اصلی پایان کار این مدیر در استقلال بود و باید دید رفتار اخیر او با چه واکنشی از سوی مددی همراه خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استقلال مددی مدیر عامل استقلال عنوان مدیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار شده است و خطیر به پایان دوران کاری خود در استقلال رسید.

امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد که طی آن، مهدی افضلی، فرشید هاشم سمیعی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم به پایان همکاری با علی خطیر گرفتند.

حال شنیده ها حاکی از آن است که هیئت مدیره قصد دارد بین سعید آذری و آجرلو یک نفر را به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901925

دیگر خبرها

  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران