Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش هرمزی، سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز پس از شکست تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در لیگ آزادگان اظهار داشت: بازی خوبی برگزار شد و شاید بتوان گفت اختلاف ۲ تیم یک ضربه ایستگاهی بود که شاهین شهرداری روی آن به گل رسید. بازی خوبی انجام دادیم، اما نتیجه خوبی با آن همراه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن احترامی که برای نیم شاهین شهرداری قائلم، بازی باید با اختلاف ۴، ۵ گل به سود ما تمام می‌شد.

هرمزی با انتقاد از عملکرد داوری گفت: مقصر باخت قشقایی من هستم، اما باید از داوری گلایه کنیم، زیرا یک پنالتی مسلم برای تیم ما نگرفت. چندین هفته است که از اشتباهات داوری ضرر می‌کنیم. آیا خوب است که من به خاطر اشتباهات داوری از قشقایی بروم؟ کنار خط به خاطر بی ادبی بازیکن حریف آشوب به پا شد. سرلوحه اخلاقی ما ایل بزرگ قشقایی است و تا زمانی که من این جا باشم، اجازه نمی‌دهم مشکل انضباطی پیش بیاید.

سرمربی قشقایی شیراز در ادامه گفت: تیم ما حریف شاهین شهرداری بوشهر شد، اما حریف داوری نشد. چند هفته است که از داوری ضرر می‌کنیم، زیرا قشقایی تیم مظلومی است. تیم ما به لحاظ انگیزه‌های مالی فقیر است، اما حقیر نیست. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که بی نظیر بودند. به اعتقاد من بهترین بازیکن زمین دروازه بان شاهین شهرداری بوشهر بود و ویژگی‌های حضور در تیم ملی را داشت. 

او در پاسخ به این سوال که آیا در قشقایی شیراز می‌ماند گفت‌: از مسئولان باشگاه می‌خواهم من را رها کنند، زیرا فوتبال زیبایی که ارائه می‌کنیم، به نتیجه گیری منجر نمی‌شود. قطعا استعفای خودم را به مسئولان باشگاه تقدیم می‌کنم. 

بیشتر بخوانید:

ویسی با خیبر به لیگ آزادگان بازگشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه قشقایی لیگ آزادگان شاهین شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ

فریئری کاپوتی و همکارانش در سری آ تاریخ‌ساز شدند.

طرفداری | برای اولین بار، یک تیم داوری زن، سوت بازی اینتر و تورینو را به دست می‌گیرد.

در یک اتفاق بی‌سابقه در تاریخ سری‌آ ایتالیا، برای اولین بار یک تیم داوری متشکل از زنان، مسئولیت قضاوت یک مسابقه را بر عهده خواهد گرفت. این تیم در دیدار روز یکشنبه بین دو تیم اینتر و تورینو سوت خواهد زد. ماریا سوله فریئری کاپوتیبه عنوان داور وسط، فرانچسکا دی مونته و تیزیانا تراشیاتی نیز به عنوان کمک داوران در این دیدار حضور خواهند داشت.

فریئری کاپوتی که پیش از این به عنوان اولین زن داور در سری‌آ ایتالیا تاریخ‌سازی کرده بود، اکنون با رهبری یک تیم داوری از زنان، گامی دیگر در جهت ارتقای جایگاه زنان در دنیای داوری فوتبال برداشته است. گفتنی است خانم فریئری کاپوتی در مهرماه 1401 و در دیدار ساسولو و سالرنیتانا در هفته هشتم سری آ 2022/23 که با برتری 5-0 ساسولو خاتمه یافت، داور این بازی به عنوان یک زن بود تا او به عنوان اولین داور زن سری آ لقب بگیرد.

روز تاریخی فوتبال ایتالیا؛ قضاوت اولین داور زن در سری آ / عکس

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار