Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:21:11 GMT

«سیگنال» گپ ویدئویی گروهی رمزگذاری شده را ممکن کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۵۰۷۱

«سیگنال» گپ ویدئویی گروهی رمزگذاری شده را ممکن کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، سیگنال پیش از این از رمزگذاری پیام‌های رد و بدل شده از طریق این اپلیکیشن خبر داده بود تا اشخاص ثالث نتوانند به آنها دسترسی یابند. حالا این خدمات با عرضه تازه‌ترین نسخه از اپلیکیشن سیگنال ارتقا یافته و تمامی تماس‌های ویدئویی گروهی این اپلیکیشن هم رمزگذاری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته برخی اپلیکیشن‌های جلسات ویدئویی گروهی مانند زوم با مشکلات امنیتی روبرو شده بودند، سیگنال با تمهید تازه خود امیدوار است جلوی سرقت و نشت اطلاعات کاربرانش را بگیرد.

این خدمات تنها بر روی آخرین نسخه از اپلیکیشن سیگنال در دسترس است. البته خدمات گپ ویدئویی برنامه سیگنال از حداکثر ۵ کاربر پشتیبانی می‌کند و لذا برای برگزاری نشست‌های دسته جمعی یا اداره کلاس‌های آنلاین مناسب نیست. البته سیگنال اعلام کرده که در آینده بر تعداد افراد مورد پشتیبانی در گپ گروهی این اپلیکیشن می‌افزاید.

کد خبر 5096325

منبع: مهر

کلیدواژه: اپلیکیشن موبایل امنیت اطلاعات دورکاری کارمندان فناوری فضایی ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حاکمیت سایبری شرکت دانش بنیان واکسن کرونا لایحه بودجه ۱۴۰۰ هفته پژوهش گوگل مخابرات صندوق نوآوری و شکوفایی تحقیقات علمی شرکت اسپیس ایکس گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی

بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است. سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز یا سیگنال فارکس؟
  • ویدئویی از قمه‌کشی ودعوای شدید شبانه در ارومیه را ببینید
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت