Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  تمرین روز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در زمین شماره پنج کمپ ورزشی اگلا در دوحه قطر آغاز شد.

بازیکنان ساعت ۱۵ با دو دستگاه اتوبوس هتل را به مقصد محل تمرین، ترک کردند و چند دقیقه قبل از آغاز تمرین، به کمپ اگلا رسیدند.

کار با توپ در دستور کار قرمزپوشان قرار گرفت و بازیکنان در گروه‌های چند نفره، چالش‌های مختلفی را انجام دادند و با هم توپ را روی هوا نگه داشتند و با شوخی و خنده این برنامه‌های پیش از تمرین را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل‌محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند.

بخش بعدی تمرین، انجام بازی آقاوسط بود که در سه گروه به اجرا در آمد و یحیی گل محمدی هم در یکی از گروه‌ها حضور داشت و کری خوانی بالایی بین سرخپوشان شکل گرفته بود و بازیکنان با روحیه و شاداب بودند.

بخش‌های بعدی تمرین هم پاسکاری تحت فشار، تمرین گلزنی از راه‌های مختلف همین طور فوتبال هدفمند و مرور کارهای تاکتیکی بود.

بازیکنان با آمادگی کامل در این تمرین حاضر بودند و تمرین هم در هوای مطبوع دوحه برگزار شد. تمرین امروز حدود ۸۰ دقیقه به طول انجامید.

سرخپوشان امروز تمرینات جدی و تحت فشاری را برگزار کردند. بعد از پایان تمرین هم، بازیکنان بدن‌ها را زیر نظر مربی بدنساز سرد کرده و با اتوبوس‌های اردو، به سمت هتل بازگشتند.

علی رغبتی و غلامعلی علیپور اعضای هیات مدیره و ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه نیز در محل تمرین حضور داشتند.

همچنین جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از ظهر امروز پس از رسیدن به دوحه قطر و انجام تست‌های مربوطه، به اردوی سرخپوشان ملحق شد.

محمد فیاض دیگر عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم همراه با مدیرعامل باشگاه به قطر آمد تا در آستانه بازی حساس مقابل اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا در کنار سایر اعضای کاروان پرسپولیس باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه ۲۹ آذرماه در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی می‌رود.

برچسب‌ها ابراهیم شکوری باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا جعفر سمیعی پرسپولیس علی رغبتی یحیی گل محمدی پروندهٔ خبری همراه با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابراهیم شکوری باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا جعفر سمیعی پرسپولیس علی رغبتی یحیی گل محمدی ابراهیم شکوری باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا جعفر سمیعی پرسپولیس علی رغبتی یحیی گل محمدی اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان