Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا نادری مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام آباد غرب گفت : خوشبختانه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت‌های عبور و مرور، مرگ و میر بیماران کرونایی ۶۹ درصد و بستر‌ها ۷۵ درصد و تعداد تست‌ها مثبت ۸۱ درصد کاهش یافته است.

او گفت : این آمار‌ها نشان می‌دهد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی می‌توان بیماری کرونا را کنترل کرد، البته این وضعیت شکننده است و اگر رعایت نکنیم دوباره به وضعیت قرمز برمی‌گردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اشاره هم به اقدامات صورت گرفته در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان اسلام‌آباد غرب داشت و افزود: ۷ هزار و ۳۴۲ خانوار در قالب این طرح پایش و ۳۷۵ تست هم در محلات انجام و ۳۴۵ نفر هم برای ویزیت به پزشک معرفی شدند.

نادری ادامه داد: در بازدید‌های نظارتی ۳ هزار و ۳۳۲ بازدید با کمک هلال احمر و نیرو‌های بهداشتی صورت گرفت که ۱۴۶ اخطار و ۱۲ پلمب را به دنبال داشت و همچنین تیم‌های حمایتی نیز به ۸۰ خانوار بسته‌های معیشتی تحویل دادند.

او با تاکید بر رعایت سه اصل مهم «شفا» ادامه داد: «شست و شوی دست‌ها، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک» به عنوان سه اصل اساسی برای پیشگیری از کرونا توصیه می‌شود.

نادری از شهروندان خواست، برای شب یلدا دورهمی و تجمعات خانوادگی نداشته باشند و حضور در مراسمات شادی و عزا را کم کنند تا شاهد پیک چهارم را استان نباشیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمد نادری» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نسبت به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری خواهان جلوگیری از هرگونه جابه‌جایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری شد.

این عضو هیأت‌رییسه مجلس با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرده و از به وجودآمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان ابراز نگرانی کرد و به همراه برخی دیگر از نمایندگان این حوزه انتخابیه طی نامه‌ای از وزیر کشور خواسته‌اند تا وضعیت این شهرستان در تقسیمات کشوری همچنان به صورت فعلی مانده و ری جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

کد خبر 6091127 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • کالری مصرفی 50 درصد ایرانیان زیر استاندارد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز