Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در زمین شماره پنج کمپ ورزشی اگلا دوحه قطر، تمرین شاداب، پرفشار و ۸۰ دقیقه‌ای را در حضور مدیران خود علی رغبتی، ابراهیم شکوری و علیپور برگزار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ در زمین شماره پنج کمپ ورزشی اگلا در دوحه قطر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ساعت ۱۵ با دو دستگاه اتوبوس هتل را به مقصد محل تمرین ترک کردند و چند دقیقه قبل از آغاز تمرین، به کمپ اگلا رسیدند.

کار با توپ در دستور کار قرمزپوشان قرار گرفت و بازیکنان در گروه‌های چند نفره، چالش‌های مختلفی را انجام دادند و با هم توپ را روی هوا نگه داشتند و با شوخی و خنده این برنامه‌های پیش از تمرین را انجام دادند.

یحیی گل محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند.

بخش بعدی تمرین، انجام بازی آقاوسط بود که در سه گروه به اجرا درآمد و یحیی گل محمدی هم در یکی از گروه‌ها حضور داشت و کری‌خوانی بالایی بین سرخپوشان شکل گرفته بود و بازیکنان با روحیه و شاداب بودند.

بخش‌های بعدی تمرین هم پاسکاری تحت فشار، تمرین گلزنی از راه‌های مختلف همین‌طور فوتبال هدفمند و مرور کارهای تاکتیکی بود.

بازیکنان با آمادگی کامل در این تمرین حاضر بودند و تمرین هم در هوای مطبوع دوحه برگزار شد. تمرین امروز حدود ۸۰ دقیقه به طول انجامید.

سرخپوشان امروز تمرینات جدی و تحت فشاری را به نمایش گذاشتند. بعد از پایان تمرین هم، بازیکنان بدن‌ها را زیر نظر مربی بدنساز سرد کرده و با اتوبوس‌های اردو، به سمت هتل بازگشتند.

رغبتی و علیپور از اعضای هیئت مدیره و ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه نیز در محل تمرین حضور داشتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تمرین پرسپولیس تمرینات پرسپولیس سید جلال حسینی فینال آسیا یحیی گل محمدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز سه شنبه بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند.

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان فردا چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093559

دیگر خبرها

  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان