Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی سن ایچ ساوه با بیان اینکه به دنبال صعود از گروه هستیم گفت: با وجود مصدومیت بالای بازیکنان ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزارش تسنیم از ساوه، جواد اصغری‌مقدم عضر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازی مقابل مس سونگون اظهار داشت: پیش از این بازی به خوبی می‌دانستیم که در برابر حریف پرقدرتی بازی خواهیم کرد البته همیشه بازی نخست لیگ سخت و مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز بازی ما مقابل مس سونگونی بود که قهرمان آسیا و قهرمان لیگ برتر کشور بوده با این حال به رغم وجود مصدومیت زیاد بازیکنان توانستیم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و در نهایت هم پیروز از زمین بیرون آمدیم. 

اصغری‌مقدم تصریح کرد: مس سونگون تیم قوی و قدرتمندی بود تا آنجا که در بیشتر زمان بازی فشار زیادی روی دروازه ما داشتند ولی با این حال بازیکنان تیم با تمام توان ایستادگی کرده و توانستیم هر 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

سرمربی سن ایچ ساوه: تفاوت ما و مس در تجربه بازیکنان بود/ رابطه خوبی با هواداران تبریزی دارمتداوم صدرنشینی مس سونگون با پیروزی خانگی مقابل سن ایچ ساوهارژن در پی جبران شکست مقابل سن ایچ ساوه

سرمربی سن ایچ ساوه خاطرنشان کرد: نباید از حملات سنگین و بازی خوب مس سونگون غافل شد با این حال طی 40 دقیقه بازی موفق شدیم تا ضمن جبران گل‌ها خورده، پیروز میدان از زمین خارج شویم.

اصغری مقدم ادامه داد: دو بازیکن تیم به دلیل مصدومیت نمی‌توانستند با تمام توان بازی کنند در کنار این بازیکنان، "نادری" را هم تا یک ماه در اختیار نداریم که سبب فشار زیادی به بازیکنانی که امروز مقابل سونگون به میدان رفتند شده و از فردا کار ریکاوری را برای دیدار بعد در لیگ برتر شروع می‌کنیم.

وی اضافه کرد: هدف اصلی ما در لیگ برتر امسال صعود از گروه و قرار گرفتن در میان شش تیم پایانی است، بنابراین متناسب با شرایط تیم و حریفان استراتژی نهایی را تدوین و پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سن ایچ ساوه مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم

19 سال پیش در چنین روزی و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05،‌ لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در استمفورد بریج با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود،‌ این بازی که با گل زودهنگام لوئیس گارسیا آغاز شد در نهایت با همین گل به سود شاگردان بنیتز به پایان رسید تا لیورپول راهی فینال استانبول شود.

دانلود (39.6MB)

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی