Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساحل سهیلی شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقه یلدای قرآنی ویژه برنامه ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی است که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: محور برگزاری این مسابقه تلاوت سوره مبارکه فتح آیات ۱ الی ۵ ویژه خواهران و برادران است که به شیوه غیرحضوری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان کرمانشاه تصریح کرد: علاقه‌مندان به حضور در این مسابقه می‌توانند فیلم تلاوت خود از آیات ذکر شده را تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۹ آذرماه از طریق شبکه اجتماعی سروش یا ایتا به شماره ۰۹۳۶۹۷۰۸۷۱۹ ارسال کنند.

سهیلی در خصوص نحوه داوری تلاوت‌ها، بیان کرد: تلاوت بانوان توسط اساتید خانم داوری می‌شود و به قید قرعه به ۱۴ تلاوت برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

کد خبر 5097886

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اوقاف و امور خیریه کرمانشاه قرآن شب یلدا مسابقه قرآن ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد شب یلدا کرمانشاه گرگان آلودگی هوا شهرستان کرج هفته پژوهش قاسم سلیمانی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم

امروز بیست و پنجم شوال مصادف با سالروز شهادت ششمین امام شیعیان حضرت جعفر صادق (ع) است. شیعیان همه ساله با فرا رسیدن این روز مراسم عزاداری برگزار می‌کنند و به آن حضرت ادای احترام می‌کنند.

مردم دیندار و مومن شهرستان کرمانشاه به همین مناسبت در خیابان‌ها دسته‌های عزاداری برگزار کردند.

فیلم ارسال شده را می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - کرمانشاه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • پاسخ به شبهه قرآنی تحلیلگر اسرائیلی در توجیه غصب سرزمین فلسطین
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است