Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : پویش ایران مهربان با هدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در حال اجرا است.

او با بیان اینکه هم اکنون بیش از هفت هزار یتیم و فرزند محسنین در استان تحت حمایت این نهاد هستند، گفت : حداقل کمک هر حامی به فرزندان معنوی خود در این پویش ۲۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه به منظور دستگیری از فرزندان ایتام و محسنین ضمن پیوستن به پویش ایران مهربان از این پویش به صورت ویژه حمایت کرده و سازمان ها و ادارات سطح استان را برای پیوستن به پویش ایران مهربان فراخوانده است، ادامه داد: هم اکنون با حمایت استاندار کرمانشاه دستگاه ها و ادارات اجرایی، فرمانداری ها، بانک ها، بیمه ها و شرکت های معتبر خصوصی به پویش ایران مهربان پیوسته اند.

رخصی با تاکید بر اینکه خیران نیک اندیش در هر صنف، شغل و دستگاهی می توانند در پویش ایران مهربان حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند محسنین را عهده دار شوند، افزود: مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و یا سایت الکترونیکی ekram.emdad.ir ، ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ و همچنین تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ از درگاه های مشارکت خیران نیک اندیش در پویش ایران مهربان است.

تفاهم نامه همکاری چهارجانبه در کرمانشاه منعقد شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری چهارجانبه در استان؛ گفت: این تفاهم نامه برای ایجاد فرصت های شغلی مددجویی در قالب کاریابی ها منعقد شده است.

رضا طاهری با اشاره به برگزاری جلسه مشترک این نهاد با اداره کار و رفاه امور اجتماعی، کانون کاریابی ها و مجتمع اقتصادی کمیته امداد، گفت: این جلسه به انعقاد تفاهم نامه همکاری چهارجانبه انجامیده است.

طاهری افزود: در این جلسه مقرر شد از ظرفیت مراکز کاریابی جهت تعامل با کارفرمایان و ایجاد فرصت های مددجویی در قالب کاریابی ها استفاده گردد.

او افزود: در این جلسه ۱۷ مرکز کاریابی در استان برای معرفی مددجویان مستعد و جویای شغل به مراکز صنعتی، تجاری و خدماتی قول همکاری داده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طی ۹ ماهه نخست امسال از طریق کاریابی ها و تعامل با کارفرمایان برای یک هزار و ۴۰۰ مددجو در استان شغل پایدار ایجاد شده، ادامه داد: با ایجاد این تعداد فرصت شغلی ۱۰۴ درصد از برنامه پیش بینی شده در سال جاری محقق شده است.

رضا طاهری گفت: با انعقاد تفاهم نامه چهارجانبه بیش از ۲۰۰ فرصت اشتغال در قالب کاریابی ها تا پایان سال جاری برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد شود.

اختصاص یک میلیارد و ۹۸ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۹۱۵ وسیله گرمایشی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: یک میلیارد و ۹۸ میلیون تومان اعتبار به تامین ۹۱۵ وسیله گرمایشی برای خانوارهای مددجو در استان کرمانشاه طی روزهای گذشته اختصاص داده شده است.

کیومرث رحمتی پور افزود: تامین و خریداری وسایل ضروری زندگی برای خانوارهای مددجو یکی از سرفصل های حمایتی این نهاد به شمار می رود.

رحمتی پور ادامه داد: یک میلیارد و ۹۸ میلیون تومان اعتبار به خرید وسایل گرمایشی برای خانوارهای مددجو در استان کرمانشاه طی روزهای گذشته اختصاص داده شده است.

او گفت: با این میزان اعتبار ۵۱۵ بخاری گازسوز و ۴۰۰ آبگرمکن مجهز به سیستم ایمنی برای خانوارهای مددجو در استان خریداری شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: این وسایل گرمایشی با اولویت مناطق محروم به خانوارهای تحت حمایت اهدا شده است.

رحمتی پور با بیان اینکه وسایل خریداری شده از محل اعتبارات امداد تامین و خریداری شده اند، گفت: در کنار اعتبارات تخصیصی این نهاد خیران نیک اندیش نیز با توجه به برودت هوا اقدام به خریداری وسایل گرمایشی برای نیازمندان می کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد کمک های مردمی حمایت مالی تفاهم نامه همکاری چهارجانبه کمیته امداد استان کرمانشاه برای خانوارهای مددجو پویش ایران مهربان انعقاد تفاهم نامه مددجو در استان کاریابی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو که به منظور شرکت در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا به تهران سفر کرده است، با «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد.

مرتضوی در این دیدار به تشریح مهمترین ظرفیت‌های صادرات محور جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌های دو کشور پرداخت.

وزیر کار با اشاره به امضای ۸ یادداشت تفاهم همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و بورکینافاسو در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزشی بر تسریع در اجرای این برنامه‌ها تاکید کرد.

مرتضوی از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با بورکینافاسو را عهده دار است.

کد خبر 6089617

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا