Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر اظهار داشت: رفع موانع پیش روی بخش خصوصی و توسعه اشتغال و تولید در این بخش را به صورت ویژه دنبال و حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به بی‌مهری‌های صورت گرفته به مردم استان بوشهر در اصلاح ساختار بودجه خاطرنشان کرد: بر اساس طرح مجلس، برخی از استان‌ها بودجه خوبی را گرفتند و به برخی از استان‌ها از جمله بوشهر بی‌مهری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر از کاهش نیمی از بودجه استان بوشهر با اجرای این مصوبه خبر داد و اضافه کرد: با وجود نقشی که استان بوشهر در تأمین درآمدهای کشور دارد، با این طرح مجلس ۵۰ درصد اعتبارات استان بوشهر حذف می‌شود.

وی در ادامه خواستار برگزاری نشست تخصصی برای رفع مشکلات کشاورزان شد و اضافه کرد: قیمت آب‌بهای کشاورزی یکی از دغدغه‌های کشاورزان است که باید به صورت تخصصی بررسی و مشکل حل شود.

گراوند با اشاره به اینکه استان بوشهر نقش مهمی در تأمین خرمای کشور داشته و افراد زیادی در استان از طریق نخیلات امرار و معاش می‌کنند، افزود: نخل و خرما از ظرفیت‌های مهمی کشاورزی استان است که باید از فعالان این حوزه حمایت شود.

وی خواستار ارائه راهکارهای مناسب در راستای حل مشکلات کشاورزان خصوصاً نخل‌داران شد و بیان کرد: بازنگری در قیمت آب‌بها کشاورزی در نشست تخصصی باید مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 5097957

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استاندار بوشهر عبدالکریم گراوند استانداری بوشهر ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد شب یلدا کرمانشاه گرگان شهرستان کرج آلودگی هوا قاسم سلیمانی عکس استانها بارش برف استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی

تین نیوز

مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی یکی از برنامه های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش تین نیوز از ایسنا، درهمین راستا بنابر دستور حسن عبدلیان پور ریاست مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می گردد.

در یکی از این پرونده های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از ۷ هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد