Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:12:32 GMT

سی ان ان: ترامپ حاضر به دریافت واکسن کرونا نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۷۰۲۵

سی ان ان: ترامپ حاضر به دریافت واکسن کرونا نیست

به گزارش ایرنا، یک مقام کاخ سفید به سی ان ان گفت: رئیس جمهوری آمریکا تا زمانی که واکسن توسط تیم پزشکی کاخ سفید توصیه نشود، حاضر به تزریق آن نیست.

مقام کاخ سفید افزود: البته ترامپ هنوز از مزایای آنتی بادی مونوکلونال که در هنگام بهبودی از کووید ۱۹ در اوایل پاییز به او داده شده، برخوردار است.

به گفته این مقام آمریکایی،  مایک پنس معاون رییس جمهوری آمریکا قرار است در روزهای آینده واکسیناسیون شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امتناع ترامپ از دریافت واکسن کرونا در حالی مطرح می شود که دکتر آنتونی فائوچی مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا به تازگی اعلام کرد که وی توصیه می کند هم ترامپ و هم پنس واکسن کرونا را دریافت کنند.

بعد از تایید واکسن فایز توسط سازمان غذا و دارو ایالت متحده، اولین دور از واکسینه شدن مردم آمریکا از روز دوشنبه آغاز شده است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۱ هزار و ۵۵۲ نفر مبتلا به بیماری کووید ۱۹ شده و سه هزار و یک نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

شمار نهایی مبتلایان کرونا در آمریکا به ۱۷ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۵۹ نفر و مرگ و میر ناشی از آن نیز به ۳۱۱ هزار و ۹۳ نفر رسیده است.

شمار نهایی بهبود یافتگان کرونایی آمریکا نیز تا کنون ۱۰ میلیون و ۹ هزار نفر گزارش شده است.

برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا کاخ سفید ترامپ واکسن کرونا مایک پنس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا کاخ سفید ترامپ واکسن کرونا مایک پنس ایالات متحده آمریکا کاخ سفید ترامپ واکسن کرونا مایک پنس اخبار کنکور واکسن کرونا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد

آفتاب‌‌نیوز :

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن روز جمعه به وقت محلی در گفتگو با شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی آمریکا گفت: «من معتقدم که تلاش‌های جدیدی در جریان است که قطر و مصر و همچنین اسرائیل را برای یافتن راهی به پیش می‌برد.»

وی ادامه داد: «فکر می‌کنم آزادی گروگان ها، شتاب و زندگی تازه‌ای وجود دارد.»

تاکنون مذاکرات میان حماس و اسرائیل با میانجیگری مصر و قطر و مشارکت آمریکا برای برقراری آتش بس در غزه و تبادل اسرا میان دو طرف به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد