Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- عکس‌های جدید وان پلاس 9 در دنیای واقعی با لنز دوربین غول آسا در بدنه پشتی و برخورداری از پردازنده اسنپ دراگون 888 به نمایش در آمد. عکس‌های جدید وان پلاس 9 در دنیای واقعی با لنز دوربین غول آسا در بدنه پشتی و برخورداری از پردازنده اسنپ دراگون 888 به نمایش در آمد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به نظر‌ می‌رسد که وان پلاس 9 این روزها بیش از هر زمان دیگری به مرحله تولید انبوه نزدیک شده است و همین امر برای آن دسته از افرادی که به دنبال خرید همراه هوشمند قدرتمند ولی مقرون به صرفه‌ای هستند، خبر خوبی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
تصاویر افشا شده از وان پلاس 9 جزئیاتی را در رابطه با ظاهر و البته مشخصات داخلی این همراه هوشمند به نمایش‌می گذارد. این مهم ترین مشخصات این تلفن همراه‌می توان به ماژول دوربین بسیار بزرگ در بدنه پشتی اشاره کرد که نوشته روی آن به فناوری « Ultrashot» اشاره دارد.
 
هنوز مشخص نیست که برنامه‌های وان پلاس برای ارتقای دوربین این همراه هوشمند دقیقا چه جزئیاتی دارد اما وجود لنزهای بزرگ در بدنه پشتی نشان از آن دارد که دوربین وان پلاس 8 به نسخه پیشین این سری یعنی وان پلاس 8T شباهت چندانی ندارد. نرم‌افزارهای این همراه هوشمند خبر از آن دارند که لنز‌های آن 48 و 16 مگاپیکسلی است.
     
همچنین بدنه جلویی این تلفن همراه هوشمند ممکن است برای کاربران وان پلاس 8T آشنا باشد زیرا از مشخصه‌هایی نظیر صفحه نمایش 6.55 اینچی 1080 پیکسلی با نرخ رفرش 120 هرتزی و یک حفره که محل قرارگیری دوربین جلویی این دستگاه است، برخوردار شده است.
 
مشخصات داخلی این تلفن همراه جدید وان پلاس نیز تا حدی چشم گیر است. این دستگاه از پردازنده جدید کوالکام به نام اسنپ دراگون 888 به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده‌می کند. احتمال این وجود دارد که نسخه‌هایی با رم و حافظه داخلی متفاوت نیز به بازار عرضه شود. تاریخ ثابت کرده است که احتمالا نسخه دیگری با حافظه داخلی و رم بیشتر از نمونه به نمایش در آمده نیز در کار باشد.
 
همچنین انتظار می‌رود که نسخه پرو وان پلاس 9 با قابلیت‌هایی نظیر صفحه نمایش انحنا دار در رزولوشن بالا تر و سایر مزایایی که وان پلاس 8 پرو از آن بهره مند بود به دست کاربران برسد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: دوربین وان پلاس گوشی وان پلاس همراه هوشمند بدنه پشتی وان پلاس 9

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه فاضل در جلسه توجیهی ارزیابان استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۳ استان اصفهان، اظهار داشت: در استان اصفهان بیش از ۳۸۰۰ نفر وارد بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان خواهد شد که این آمار بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: ما قرار است ۳۰ سال آینده کودکان استان اصفهان را رقم بزنیم و باید نگاه و نگرش برای جذب نیروهای توانمند به حوزه آموزش ابتدایی باشد.

فاضل افزود: افرادی باید مورد پذیرش قرار گیرند که بتوانند به نحو مطلوبی به آموزش و پرورش دانش‌آموزان ابتدایی بپردازند و کلیه ویژگی‌های یک معلم نمونه باید در افرادی که برای احراز شغل پذیرش می‌شوند، وجود داشته باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: بهترین افراد برای گزینش نیروهای استخدامی صورت‌گرفته است تا سطح کیفی لازم برای بررسی صلاحیت‌های داوطلبین شغل معلمی محقق شود.

کد خبر 6090308

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است