Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد تجری، شامگاه چهارشنبه در گفتگوی خبری در خصوص پرداخت تسهیلات به مشاغل گردشگری آسیب دیده از کرونا، اظهارکرد: سقف تسهیلات مشاغل گردشگری آسیب دیده از کرونا افزایش یافت به گونه ای که هتل های می توانند تا یک میلیارد تومان براساس درجه بندی و تعداد تخت تسهیلات دریافت کنند.

وی افزود: بسته دوم و دستورالعمل دوم شامل همه فعالان گردشگری بوده و راهنمایان گردشگری، موسسات آموزشی، دفاتر خدمات مسافری، بومگردی ها، واحدهای پذیرایی، هتل ها و هتل آپارتمان ها را در برمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: تاکنون ۸۹۰ پرونده متقاضیان این تسهیلات به بانک ها ارسال شده که تا با کمک هم بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

تجری بیان کرد: حمایت از بخش های مختلف گردشگری آسیب دیده از کرونا همچنان ادامه دارد و امیدواریم با بهره‌مندی فعالان گردشگری از این تسهیلات بخش اندکی از خسارات وارد شده به این حوزه جبران شود.

کد خبر 5097950

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان احمد تجری اداره کل میراث فرهنگی گلستان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد شب یلدا کرمانشاه گرگان شهرستان کرج آلودگی هوا قاسم سلیمانی عکس استانها بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای

دادستانی تهران علیه برخی فعالان رسانه‌ای در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!