Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی چهارشنبه شب در نشست با سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۵۶۰میلیارد ریال از این پروژه ها طی یکسال اخیر اتفاق افتاده و از مجموع اعتبارات پروژه های مشترک دولت و بنیاد مستضعفان در بخش احمدی، ۴۹۰ میلیاردریال پروژه در حال اجراست.

وی ادامه داد: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار با مشارکت ۵۰ درصدی بنیاد مستضعفان به منظور اجرا و تکمیل راه ارتباطی کوشا احمدی نیز تخصیص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی با بیان اینکه بیش از ۲۲ پروژه در جزیره لارک با همکاری بنیاد مستضعفان در دست اجراست، گفت: ۹ پروژه به صورت کامل اجرا شده، ۸ پروژه دارای پیشرفت فیزیکی بین ۷۰ تا ۹۰ درصد و ۵ پروژه نیز دارای پیشرفت فیزیکی کمتر از ۵۰ درصد است.

استاندار هرمزگان از  انجام  هفت کیلومتر از رینگ جزیره لارک خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال از منابع دولتی و ۲۰ میلیارد ریال از سوی بنیاد مستضعفان برای تکمیل این مسیر تخصیص داده  شده است.

 همتی در بخش دیگری از صحبتهای خود از بررسی چند طرح مهم عمرانی در شرق هرمزگان با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در آینده نزدیک خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در سه شهرستان جاسک، سیریک و بشاگرد طرحی به‌ منظور احداث مسکن برای اقشار محروم با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان در دست تهیه است.

استاندار هرمزگان در این نشست اعلام کرد: در هفته های آینده و همزمان با سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به هرمزگان، بازدیدی از این مناطق صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها استانداری هرمزگان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی  فریدون همتی سید پرویز فتاح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی فریدون همتی سید پرویز فتاح استانداری هرمزگان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی فریدون همتی سید پرویز فتاح اخبار کنکور بنیاد مستضعفان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد

استاندار هرمزگان در جلسه شورای مسکن طی بررسی روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان،گفت: پرداخت تسهیلات بانکی با مدل مشارکت چالش جدی پروژه خوابگاه‌های متأهلی استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، نشست شورای مسکن استان هرمزگان عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه به ریاست استاندار هرمزگان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران برگزار شد.

مهدی دوستی در روند بررسی مصوبات جلسه پیشین همچنان بررسی روند تأمین زمین در روستاهای فاقد اراضی مناسب را در صدر قرارداد و گفت: از51 روستای تکلیف شده به فرمانداران برای تأمین نیاز اراضی روستاها و آغاز فرایند الحاق، 19 روستا انجام شده و هنوز 31 روستای بلاتکلیف در استان داریم که باید فرمانداران با نظر مردم محلی نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

وی در بررسی روند احداث خوابگاه‌های دانشجویی استان تاکید داشت: استفاده از متراژهای ترکیبی 30 متری تا 55 متری متناسب برای دانشجویان مجرد، متأهل و متأهل دارای فرزند الگوی مناسبی است اما چالش جدی پروژه‌ها تعریف تسهیلات در مدل مشارکتی یعنی تسویه بعد از اتمام مرحله سفتکاری است که باید در سطح وزارت علوم حل شود.

استاندار هرمزگان همچنین آخرین فرصت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر بندرعباس، رودان و میناب را دهه‌ فجر 404 اعلام کرد و افزود: در پروژه‌های مسکن ملی بویژه در بستک، رودان و پیامبراعظم نیز که تا شهریور وارد مرحله نازک کاری می‌شوند مردم می توانند نسبت به خرید انشعاب برق اقدام کنند.

استاندار هرمزگان، پیشرفت امور زیربنایی با اولویت آب و برق را ضروری دانست و عنوان داشت:لازم است همزمان در جدول گزارشات پیشرفت پروژه‌ها به تفکیک شهرستان‌ها و براساس زمانبندی، این گزارش مهم نیز گنجانده و ارائه شود.

 انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است