Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@14:39:34 GMT

طرز تهیه کیک بستنی خانگی

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۷۹۰۸

طرز تهیه کیک بستنی خانگی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران کوک

کیک ساده یا شکلاتی بستنی با طعم دلخواه خامه یا باتر کریم برای تزیین

 

 

مرحله اول:

ابتدا دو لایه کیک با طعم دلخواه بپزید. میتوانید از کیک وانیلی ساده استفاده کنید یا کیک شکلاتی یا حتی انواع طعم های ترکیبی کیک. تنها نکته مهم در این مرحله این است که هر دو لایه کیک باید ابعادی یکسان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجازه دهید کیک ها به طور کامل خنک شوند.

مرحله دوم:

کف قالب کیک، کاغذ روغنی پهن کنید. یک لایه کیک را درون قالب و روی آن قرار دهید. کاغذ روغنی مانع از چسبیدن کیک به قالب خواهد شد.

مرحله سوم:

در این مرحله از تهیه کیک بستنی ساده باید بستنی نرم شده را به کمک قاشق روی کیک پخش کنید. قاشق کوچک باعث می شود راحت تر این کار را انجام دهید. به آرامی بستنی را در تمام سطح کیک قرار دهید.

مرحله چهارم:

وقتی سطح کیک به طور کامل با بستنی پوشانده شد، لایه دوم کیک را روی بستنی و در قالب قرار دهید و محکم آن را فشار دهید. قالب کیک را به مدت حداقل 3 الی 4 ساعت در فریزر قرار دهید تا کاملا یخ ببندد.

 

مرحله پنجم:

وقتی کیک به طور کامل منجمد شد، آن را از فریزر خارج کنید. به کمک یک چاقو لبه های کیک بستنی ساده را از قالب جدا کرده و آن را در یک بشقاب برگردانید. حالا با احتیاط کاغذروغنی را از کیک جدا کنید.

مرحله ششم:

باتر کریم و خامه فرم گرفته هر دو گزینه های خوبی برای تزیین کیک بستنی هستند. باتر کریم بعد از فریز شدن کمی سفت خواهد شد. اما خامه فرم گرفته هم چنان نرم باقی می ماند. به انتخاب خودتان تزیین کیک را انجام دهید. در کناره های کیک کمی خامه یا باتر کریم قرار داده و به کمک یک چاقو یا کاردک آن را در لبه های کیک پخش کنید.

مرحله هفتم:

پس از پخش کردن خامه روی کیک، تزیینات دلخواه دیگری به آن اضافه کنید. حالا به مدت یک الی دو ساعت دیگر آن را در فریزر قرار دهید.

 

مرحله هفتم:

پس از پخش کردن خامه روی کیک، تزیینات دلخواه دیگری به آن اضافه کنید. حالا به مدت یک الی دو ساعت دیگر آن را در فریزر قرار دهید.

مرحله آخر:

برای سرو و برش کیک بستنی ساده باید از یک چاقوی تیز کمک بگیرید. چاقو را قبل از استفاده در آب گرم قرار دهید و سپس کیک را برش داده و سرو کنید. نوش جان.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آرد بستنی خامه باتر کریم کیک بستنی قرار دهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران
  • ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • میان وعده هایی سالم برای کودکان
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان