Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@14:31:44 GMT

دوربین‌های هوشمند بلومرز چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۸۹۲۱

دوربین‌های هوشمند بلومرز چه ویژگی‌هایی دارد؟

دوربین‌های Blurams به دلیل قابلیت‌های منحصر به فرد خود مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دوربین‌های امنیتی تحت شبکه نقش مهمی در سیستم‌های نظارتی دارد و در مکان‌های عمومی، جاده‌ها و سازمان‌های خاص به کار می‌رود. بلومرز یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تجهیزات نظارتی است که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، مجموعه قابلیت‌های Smart AL را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به بررسی تعدادی از دوربین‌های تحت شبکه این شرکت می‌پردازیم:

دوربین تحت شبکه Blurams Snowman

دوربین Snowman یکی از قدرتمندترین دوربین‌های تحت شبکه شرکت بلومرز محسوب می‌شود که ابعاد آن ۸۸*۸۸*۱۵۷ میلی متر و وزن آن نیز ۲۱۸ گرم است. این دوربین را می‌توان روی سطوح افقی یا به صورت افقی و چسبیده به سقف استفاده کرد. این دوربین می‌تواند به اندازه ۳۶۰ درجه چرخش داشته باشد. حسگر دو مگاپیکسلی دوربین تحت شبکه Blurams Snowman، امکان ضبط ویدئوهای 1080p با نرخ ۱۵ فریم بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین ترکیب میکروفون و اسپیکر روی دوربین Snowman، امکان برقراری مکالمه دو طرفه و پخش آژیر را در زمان مشخص فراهم می‌کند. این محصول به فناوری تشخیص چهره، صدا و حرکت مجهز شده است. دوربین Snowman به منظور دریافت دستورهای صوتی، با دستیارهای صوتی الکسا آمازون و گوگل اسیستنت سازگار است. از آنجایی که این دوربین از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند، قابلیت ضبط ویدئو با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت را دارد.

دوربین تحت شبکه Home Pro

دوربین Home Pro دارای ابعاد کوچک و وزن سبک است، به طوری که به راحتی داخل دکوراسیون منزل قرار می‌گیرد. پایه این دوربین امکان چرخش آن را در تمام جهات فراهم می‌کند. حسگر دو مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار عریض ۱۳۱ درجه‌ای امکان فیلم برداری 1080p با فرمت H.264+ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قابلیت مکالمه دو طرفه نیز با استفاده از این محصول امکان پذیر است. دیگر ویژگی‌های قابل توجه دوربین Home Pro شامل تشخیص چهره، سازگاری با دستیارهای دیجیتال الکسا و گوگل اسیستنت، ذخیره‌سازی ویدئوها روی کارت حافظه microSD و امکان اتصال به آیفون تصویری می‌شود. علاوه بر این حالت دید در شب این دوربین به کمک ۶ ماژول ۸۵۰ نانومتری IR LED از فاصله پنج تا هفت متری در دسترس است.

دوربین تحت شبکه Blurams Dome pro

دوربین Dome Pro با ابعاد ۸۸*۸۸*۱۶۶ میلی متری و وزن ۲۳۶ گرم، دارای یک پایه چرخان است. حسگر دو مگاپیکسی این دوربین امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080p و فرمت فشرده H.264+ را برای کاربران فراهم می‌کند. ویژگی‌های سخت افزاری این محصول شامل امکان برقراری مکالمه دو طرفه، تشخیص صدا و ضبط ویدئو روی کارت microSD تا سقف ۱۲۸ گیگابایت می‌شود. شرکت سازنده ادعا می‌کند که این مدل دوربین در مدت ۰.۱۷ ثانیه می‌تواند چهره افراد را تشخیص دهد. در این صورت می‌توان به سرعت از ورود افراد ناشناس به داخل منزل یا اتاق نوزاد مطلع شد. دوربین Dome Pro از دستیارهای دیجیتال الکسا و گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند. به منظور استفاده از بعضی ویژگی‌های این دوربین افراد باید در سرویس اشتراکی بلومرز عضو شوند.

دوربین تحت شبکه Home Lite

دوربین Home Lite که یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات بلومرز شناخته شده است. این دوربین تنها ۱۰۱ گرم وزن دارد و به قابلیت چرخش دستی پایه به اندازه ۳۶۰ درجه مجهز است. ابعاد کوچک این محصول باعث شده است تا بتوان آن را در هر حالتی روی میز، دیوار یا سقف استفاده کرد. حسگر یک مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۰۱ درجه‌ای این دوربین قادر است ویدئوهایی با کیفیت 720p با نرخ ۲۵ فریم بر ثانیه ضبط کند. قابلیت دید در شب آن از طریق دو ماژول ۸۵۰ نانومتری IR LED امکانپذیر شده است. این مدل دوربین قابلیت تشخیص چهره ندارد، اما قابل توجه‌ترین ویژگی‌های آن امکان برقرای مکالمه دو طرفه و پشتیبانی از دستیارهای دیجیتال الکسا و گوگل اسیستنت است. ‌

کد خبر 452817

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تکنولوژی علم و فناوری دوربين دوربین هوشمند دوربین تحت شبکه تازه های تکنولوژی تکنولوژی نوین گجت های جدید گجت گجت جديد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دوربین تحت شبکه گوگل اسیستنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟

خودرو مرسدس بنز کلاس E دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، قابلیت نظارت بر نقاط کور، دوربین دید فراگیر و قابلیت تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو مرسدس بنز کلاس E از یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر بنزینی توربوشارژ بهره می‌برد که ۱۹۰ کیلووات قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند و با یک سیستم هیبریدی با ژنراتور استارت یکپارچه و موتور الکتریکی با توان تولید ۱۷ کیلووات قدرت و ۲۰۵ نیوتن متر گشتاور همراه است؛ این خودرو از گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد و در سیکل ترکیبی از ۷.۲ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند.

طول و عرض خودرو مرسدس بنز کلاس E به ترتیب ۴۹۵۹ و ۲۰۶۵ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۴۶۶ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۹۶۱ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب خودرو نیز ۵۴۰ لیتر است؛ خودروی یادشده دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، قابلیت نظارت بر نقاط کور، دوربین دید فراگیر و قابلیت تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی است.

از دیگر ویژگی‌های خودرو مرسدس بنز کلاس E می‌توان به چرخ‌های ۲۰ اینچی، چراغ‌های جلو LED، نمایشگر ۱۴.۴ اینچی، دستیار صوتی هوشمند، ناوبری ماهواره‌ای، سیستم صوتی مجهز به ۱۷ بلندگو و گرمکن صندلی‌های جلو و عقب اشاره کرد؛ این خودرو در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی، خاکستری و سفید عرضه می‌‏شود.

کد خبر 751318

دیگر خبرها

  • اندروید ۱۵ تجربه فیلمبرداری گوشی‌ها را بهتر می‌کند؟
  • خانه‌های هوشمند؛ آینده شهرهای سبز
  • ببینید | پهپاد جدید انتحاری اسرائیل با قابلیت عجیب
  • دوربین امنیتی جدید شیائومی رونمایی شد
  • دوربین دشکم چیست و ضرورت استفاده از آن در خودرو + عکس
  • اینستاگرام با Add Yours امکان اشتراک‌گذاری آهنگ را فراهم کرد
  • قلم آیپد به قابلیت‌های سرفیس مجهز شد!
  • نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد
  • خودرو مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • کارت هوشمند«نسک»؛ گامی برای ورود حجاج به مشاعر مقدسه