Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نیروگاه زباله سوز ۲۰۰ تنی نوشهر امروز پنجشنبه ۲۷ آذرماه با حضور ویدئو کنفرانسی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور افتتاح شد.
نیروگاه زباله سوز نوشهر به عنوان اولین نیروگاه شمال کشور، ۲۰۰ تن زباله تولیدی شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت را فراوری و حدود سه مگاوات برق در ساعت تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساخت این نیروگاه سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت حدود ۲ هکتار آغاز شد و برای ساخت آن ۱۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.
این نیروگاه به صورت آزمایشی مردادماه امسال فعال شده بود.   مهدی رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه علاوه بر کارخانه زباله سوز نوشهر، کارخانه ۴۵۰ تنی زباله‌سوز ساری نیز در حال ساخت است، گفت: این کارخانه نیز زباله‌های شهرستان‌های ساری و میاندورود را فراوری می‌کند.
او افزود: ساخت این کارخانه نیز همزمان با کارخانه نوشهر از سال ۹۱ آغاز شده بود، اما به دلیل برخی مشکلات، تا سال گذشته پیشرفت ۳۰ درصدی داشت که با افزایش اعتبارات اکنون به بیش از ۶۰ درصد رسیده است.
معاون عمرانی استاندار گفت: منابع مالی این طرح اکنون تأمین شده است و عوامل اجرایی در سه شیفت در حال کار هستند
انتهای پیام/س 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه زباله سوز رئیس جمهور ویدئو کنفرانس زباله سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران دقایقی قبل با حضور رئیس‌جمهور آغاز شد.

به گزارش ایسنا؛ سیدابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران سخنرانی خواهد کرد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • زباله سوز؛ نقطه پایانی رفع ابَرچالش سراوان
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟