Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان گفت: اکنون ۲۲ شهرستان اصفهان وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان وضعیت زرد قرار دارند. در وضعیت نارنجی فعالیت گروه‌های ۲ انجام می‌شود اما محدودیت‌ها در حوزه تردد وسایل نقلیه ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، حیدر قاسمی روز پنجشنبه اظهار کرد: توصیه اکید بر تداوم محدودیت تردد تا شب یلداست تا مردم شهرهای استان به منظور حفظ سلامتی خود، خانواده و بستگان به خصوص افراد مسن از دورهمی‌های طولانی‌ترین شب سال پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در فرهنگ ایرانی‌ها رفتن به دیدار پدربزرگ و مادربزرگ‌ها در شب یلدا مرسوم است از خانواده‌ها خواست با توجه به شرایط کرونا از ملاقات حضوری والدین به خصوص در این شب طولانی سال خودداری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان درباره تدابیر انجام‌شده کرونایی در این استان، گفت: پس از ۲ هفته محدودیت کرونایی با همکاری و همراهی مردم، گروه‌ها و اصناف شرایط بهبود پیدا کرد و وضعیت تعدادی از شهرستان‌های استان که از قرمز به نارنجی بازگشت و اکنون ۲۲ شهرستان اصفهان وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان وضعیت زرد قرار دارند.

قاسمی افزود: در وضعیت نارنجی فعالیت گروه‌های ۲ انجام می‌شود، اما محدودیت‌ها در حوزه تردد وسایل نقلیه ادامه دارد و با توجه به شرایط مشابه در یک هفته آینده از جمله شب یلدا، این ممنوعیت و محدودیت ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: بیشتر این محدودیت‌ها برای جلوگیری از دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌های خانوادگی با هدف مهار ویروس کروناست.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان افزود: در صورت رعایت نشدن نکات بهداشتی بار دیگر محدودیت‌های کرونا در شهرها به خصوص در حوزه اصناف اعمال می‌شود و به طور حتم مردم دچار مشکل خواهند شد.

قاسمی تصریح کرد: در حوزه تردد خودروهای با پلاک غیربومی، رفت و آمد همچنان با محدودیت مواجه و ممکن است در شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر جمعیت هم محدودیت تردد از ساعت ۹ شب تا چهار صبح اعمال شود.

وی درباره توجه به مشکلات اصناف، گفت: از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ارتباط با اصناف آسیب‌دیده از شیوع این ویروس در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگ اقدام‌هایی انجام داده و تدابیر و تمهیداتی اندیشیده شده است.

کد خبر 462235

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حیدر قاسمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران کرونا در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وضعیت نارنجی محدودیت ها ۲ شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران

با توجه به ادامه محدودیت‌ سفر هندی‌ها به ایران، این کشور میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران نخواهد بود و یمن جایگزین آن شد.

به گزارش ایسنا، علی رمضانی قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت