Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان بوشهر که با حضور نماینده یک شرکت سرمایه گذاری از ایتالیا برگزار شد اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه‌های کشاورزی، نفت، گاز و گردشگری ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه گذاری دارد و با توجه به روابط حسنه میان ایران و ایتالیا، به دنبال توسعه روابط مختلف سرمایه گذاری با ایتالیا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار بوشهر با بیان اینکه از سرمایه گذاری طرف ایتالیایی در استان بوشهر استقبال می‌کنیم، افزود: اولویت استان بوشهر برای حضور سرمایه گذاران خارجی، عرصه‌های زیرساختی از جمله راه آهن، آزاد راه، فرودگاه جدید و پروژه سد دالکی است.

وی تصریح کرد: سه پروژه فرودگاه، راه آهن و آزاد راه بوشهر کارکرد ملی هم دارند و علاوه بر نقش مهم در روند توسعه استان، به توسعه ملی هم کمک می کنند.

گراوند اضافه کرد: با توجه به نقش استان بوشهر در توسعه ملی، اجرای پروژه های آزاد راه بوشهر به شیراز، و فرودگاه جدید بوشهر در دستور کار است و می تواند فرصت‌های خوبی برای همکاری با شرکت ایتالیایی باشد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت های استان بوشهر در عرصه کشاورزی به ویژه تولید محصول خارج از فصل، از سرمایه گذاری خارجی در زمینه کشاورزی هم استقبال می کنیم.

استاندار بوشهر بیان کرد:  با توجه به آمادگی دو طرف برای همکاری های سرمایه گذاری، تشکیل کارگروه مشترک استان بوشهر و طرف ایتالیایی می‌تواند به ادامه همکاری‌ها کمک کند.

گراوند گفت: با توجه به فرصتهای مطلوب سرمایه گذاری در استان بوشهر، از هرگونه سرمایه گذاری خارجی در استان بوشهر استقبال و حمایت می‌کنیم.

لازم به  ذکر است در این نشست که نماینده یک شرکت صنعتی و سرمایه گذاری ایتالیایی حضور داشت، شماری از مدیران اجرایی استان بوشهر پروژه‌های راه آهن، آزاد راه بوشهر به شیراز، سد دالکی، فرودگاه جدید بوشهر و توسعه بندر بوشهر را تشریح کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر سرمایه گذاری ایتالیا کشاورزی سرمایه گذاری استان بوشهر آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴