Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو هفته اول ماه آینده برای افتتاح سفارت و کنسولگری رژیم اسرائیل در ابوظبی و دبی به امارات می‌رود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ابتدای سال آینده میلادی برای افتتاح سفارت تل‌آویو در ابوظبی به امارات می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این رسانه ها گزارش دادند که نتانیاهو هفته اول ژانویه 2021 وارد ابوظبی خواهد شد.

همچنین بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه های اماراتی سفارت تل‌آویو در ابوظبی به همراه کنسولگری رژیم اسرائیل در دبی هفته اول ژانویه 2021 افتتاح خواهد شد.

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از منابع صهیونیستی و اماراتی گزارش دادند که به نظر می‌رسد بنیامین نتانیاهو شخصاً در مراسم افتتاح سفارتخانه و کنسولگری رژیم‌صهیونیستی در امارات شرکت خواهد کرد و احتمالاً «گابی اشکنازی» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز در این مراسم حضور خواهد داشت.

این رسانه‌ها اعلام کردند که هنوز مشخص نیست که آیا «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم اسرائیل و نخست وزیر جایگزین این رژیم در مراسم افتتاح سفارتخانه و کنسولگری صهیونیست‌ها در امارات حضور خواهد داشت یا نه و این موضوع بستگی به شرایط سیاسی اسرائیل در هفته آینده و احتمال سقوط کابینه فعلی این رژیم دارد.

به گزارش رسانه های مذکور همچنین در ژانویه 2021 احتمال افتتاح سفارت امارات در تل آویو نیز وجود دارد و مراسم افتتاح این سفارتخانه با حضور یک هیئت عالی رتبه از امارات انجام خواهد شد.

آیا نتانیاهو می‌تواند دوباره نخست وزیر شود؟-2، صف‌آرایی لشکر ژنرال‌ها مقابل نتانیاهو

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از یک منبع در وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی گزارش دادند که امیدواریم در پایان دسامبر یا هفته اول ژانویه 2021 افتتاح سفارتخانه اسرائیل در ابوظبی و کنسولگری آن در دبی به انجام برسد.

این رسانه‌ها به نقل از منابع دیپلماتیک نوشتند که سفارت رژیم صهیونیستی در امارات همانند سفارتخانه های این رژیم در واشنگتن و لندن خواهد بود.

همچنین رسانه‌های اسرائیلی پیش از این گزارش داده بودند که «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی در پاسخ به دعوت «رئووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی به اراضی اشغالی سفر کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی گزارش دادند افتتاح سفارت ژانویه 2021 رسانه ها هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های خبری لبنان بامداد پنجشنبه از بمباران مجدد مناطقی از جنوب لبنان از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی و واحدهای توپخانه این رژیم خبر دادند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی شهرک کفرکلا را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد.

همچنین المیادین از جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های اشغالگران نیز حومه شهرک شبعا را با دو موشک هدف قرار دادند.

گفتنی است که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته تاکنون، شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی از ترس حملات موشکی حزب الله لبنان مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از بیماری‌های روحی و روانی رنج می‌برند.

کد خبر 6094787

دیگر خبرها

  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • رسانه‌های صهیونیستی: نتانیاهو از ترس نمی‌تواند تصمیم بگیرد
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان