Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@11:53:01 GMT

مرد اقتصادی استقلال، نماینده فنی هیات مدیره شد!

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۹۹۴۲

مرد اقتصادی استقلال، نماینده فنی هیات مدیره شد!

در پایان جلسه امروز هیات مدیره استقلال برای هر یک از اعضا، حوزه کاری مشخصی در باشگاه برگزیده شده است.

به گزارش "ورزش سه" در کنار معارفه حمیدرضا آصفی به عنوان عضو جدید هیات مدیره استقلال و همچنین اجماع نظرات اعضای هیات‌مدیره آبی‌ها برای انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل جدید، جلسه امروز هیات مدیره استقلال مصوبات دیگری را هم داشت است که در واقع بر اساس مصوبات امروز، هر کدام از اعضا، حیطه وظایف خود را شناخته‌اند؛ اتفاق جالبی که در میان مصوبات دیروز به چشم می‌خورد، انتخاب عضو اقتصادی هیات مدیره آبی‌ها به عنوان نماینده فنی هیات مدیره است!

 

طبق مصوبه  اعضای هیات مدیره استقلال، مهدی عبدیان که در امور نقل و انتقالات این تیم نیز در بازار تابستانه حضوری فعال داشت، به عنوان نماینده فنی، ورزشی و پزشکی هیات مدیره و مسئول بررسی سیاست‌های ورزشی باشگاه انتخاب شده است؛ همچنین دیگر مسئولیتی که به عبدیان محول شده، انجام کلیه امور اجرایی، ورزشی و نقل و انتقالات زیر نظر اوست که در واقع با این مصوبه، اختیار تام را از مددی به عنوان مدیرعامل گرفته شده است تا عبدیان نیز بخش مهمی از امورات مدیریتی باشگاه استقلال را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران هیات مدیره استقلال هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان ، در این مجمع که برگزار شد، ۳۳.۴ درصد از سهامداران به صورت حضوری و الکترونیک شرکت داشتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره از میان یازده نفر کاندیدا از سهامداران حقیقی و حقوقی، بانک صادرات، شرکت سرمایه گزاری گروه سپهر صادرات، ابراهیم مهدی نژاد ثانی، سید مجتبی علوی زاده و محمد امین ساقیان به عنوان اعضای اصلی و افسانه لطیف کار و محمودرضا جواهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این مجمع با حضور اعضای هیات رییسه مجمع رسمیت یافت و صورت جلسات مطرح و به رای حاضران گذاشته شد.

در پایان جلسه تمامی مباحث مربوطه به عنوان تکالیف مجمع در سامانه کدال بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است حسابرس اصلی موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش حسابرس علی البدل موسسه حسابرسی و خدمات مالی ره یافت انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901338

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت