Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر قادری پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از سایت ایران‌خودرو شیراز بیان کرد: از جمله برنامه‌های که قرار بود در سایت ایران‌خودرو شیراز اجرایی شود اعمال سه خط تولید محصولات ایران‌خودرو بود که این مهم هیچگاه محقق نشد.

وی اضافه کرد: یکی از راهکارهای هایی که می‌تواند زمینه ساز فعالیت بیشتر ایران‌خودرو در شیراز شود استفاده ه از تمامی ظرفیت‌های مشارکت در تولید و سرمایه گذاری در این واحد تولیدی مستقر در شیراز است این در حالی است که استان فارس یکی از بزرگترین خریداران محصولات ایران‌خودرو در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادری ادامه داد: طرح توسعه سایت ایران خودرو در استان فارس باید اجرایی شود تا زمینه ساز افزایش تولید سایت ایران‌خودرو در شیراز شود لازم به یادآوری است که بیش از ٢٩ تولید کننده قطعه در استان فارس وجود دارد که می‌تواند تمامی قطعات مورد نیاز ایران خودرو را تأمین کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های مغفول مانده صنعت در استان فارس می‌توان با فعال کردن خطوط غیر فعال تولید خودرو در استان زمینه لازم برای صنعتی شدن استان را فراهم کرد زیرا استراتژی استان فارس سال‌ها بر تولید محصولات کشاورزی بود اما نتوانستیم در این حوزه به دستاوردهای مهمی دست یابیم و این در حالی بود که توسعه صنعتی نیز در فارس مغفول مانده بود.

وی یادآور شد: استان فارس دارای مزیت نسبی در تولید خودرو است و می‌تواند در جنوب کشور به عنوان تولید کننده برتر شناخته شده و نیاز جنوب کشور به تولید خودرو را تأمین کند.

کد خبر 5098117

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز ایران خودرو جعفر قادری فارس مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شب یلدا شهرکرد گرگان کرمانشاه شهرستان کرج آلودگی هوا قاسم سلیمانی هفته پژوهش حوزه علمیه سایت ایران خودرو ایران خودرو استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران