Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:در پی سرقت محموله هزار و ۱۰۰ تنی پودر آلومینیوم از یک فروند کشتی در بندرعباس و عدم ثبت و فقدان اطلاعاتی از ماهیت و یا آثاری از سرقت محموله در سیستم، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جعفری افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بازبینی همه اوراق و مدارک مرتبط با تخلیه محموله از یک کشتی چینی دریافتند که محموله مورد نظر توسط سارقان از اسکله خارج و در استان‌های مرکزی کشور به فروش رسیده است.

او گفت: با اقدامات اطلاعاتی و فنی به عمل آمده شبکه گسترده‌ای از سارقان و خریداران اموال مسروقه در ۲ استان مرکزی کشور و شهرستان بندرعباس شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران با اخذ نیابت قضایی به دو استان مرکزی کشور اعزام شدند و طی چند عملیات جداگانه و ضربتی ۱۸ سارق و مالخر محموله‌های پودر آلومینیوم را دستگیر و به بندرعباس منتقل کردند.

سردار جعفری گفت: متهمان پس از اعتراف به جرم ارتکابی، با قرار مناسب روانه زندان شدند.

او با اشاره به کشف هزار و ۱۰۰ تن محموله پودرآلومینیوم سرقت شده به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال، افزود: از پودر آلومینیوم در صنعت پزشکی و داروسازی، تولید شمش و ورق آلومینیوم، تولید انواع مواد آتش بازی، تولید لوازم خانگی، لوازم آرایشی و مواردی دیگر استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پودر آلومینیوم نیروی انتظامی دستگیری سارقان اموال مسروقه پودر آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد

احمدرضا جعفری با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد گفت: گیلاس، آلو قطره طلایی، زردآلو ، گوجه سبز و آلو سیاه را محصولات باغی سردرختی خمین عنوان کرد و افزود: بیشترین باغات این شهرستان به گیلاس و آلبالو اختصاص دارد.

وی توضیح داد: به دلیل بافت خاک منطقه، قدمت باغداری، تجربه باغداران و بکارگیری توصیه‌های ترویجی محصول باغات شهرستان خمین از کیفیت مطلوب با درجه ممتاز برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

تولید محصولات سردرختی در خمین ۳۸ درصد افزایش یافت

رییس جهاد کشاورزی خمین با اشاره به تولید ۲۹ هزار و ۵۰۰ تن سبزی و صیفی جات شامل پیاز، هندوانه و سیب زمینی در سال گذشته گفت: ۹۰۰ تن سبزی و صیفی جات گلخانه ای شامل خیار، گوجه و فلفل نیز پارسال در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

جعفری با بیان اینکه هشت هزار و ۲۰۰ تن حبوبات نیز پارسال در خمین تولید شد، بیان کرد: کشت لوبیا به‌ عنوان یکی از مهمترین محصولات خمین محسوب می‌شود و این شهرستان قطب تولید لوبیای کشور است.

وی فزود: با توجه به کاهش دبی منابع آبی در سطح شهرستان، تغییرات سطوح زیرکشت طی سه سال اخیر روند کاهشی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس