Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار باقری جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم اهواز گفت: کمترین کاری که بتوان برای شهدا و در دفاع از رشادت‌های شهدای مدافع حرم انجام داد آن است که یاد و نام آن‌ها را گرامی بداریم.

او در ادامه بیان داشت: قرار است در کشور با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم اهواز برگزار شود و در ۴ استان مازندران، مشهد، کرمان و خوزستان این برنامه به صورت پیش کنگره برگزار درنظر گرفته شده است که ان شاءالله دی ماه در اهواز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار باقری افزود: قبل از شروع این کنگره چند برنامه از جمله رونمایی از کتاب خاطرات شهدای مدافع حرم، خاطره گویی همرزمان شهدا و مسابقه پیامکی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: برای بزرگداشت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه ویژه‌ای در استان خوزستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم کنگره شهدا شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود