Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرزاد جمشیدی, مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به برنامه‌های تدوین شده با هدف اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق اظهار داشت: مانور سراسری توزیع برق با رویکرد اصلاح ولتاژ و تعدیل روشنایی معابر همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مانور سراسری اصلاح ولتاژ و تعدیل روشنایی معابر در استان همدان طی دو روز در ۲۷ و ۲۸ آذر ماه در همه شهرستان های استان همدان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: در قالب این مانور عملیاتی همچنین  ۱۰ دستگاه پست هوایی با مجموع ظرفیت یک هزار و ۵۴۰ کیلوولت آمپر به منظور کاهش شعاع تغذیه ساخته می‌شود.

جمشیدی با اشاره به تبدیل ۷.۳ کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار با هدف افزایش سطح مقطع شبکه ابراز داشت: تعدیل بار فیدر‌های فشار ضعیف و اصلاح جمپر، برای بهبود ولتاژ مشترکان دارای ضعف ولتاژ در سطح استان نیز از دیگر طرح‌های اجرایی در این مانور است.

او با اشاره به اکیپ‌های شرکت کننده در مانور عنوان کرد: در این مانور ۹۷ اکیپ با ۲۰۹ نفر در قالب شرکت‌های پیمانکاری و همکاران شرکت توزیع حضور دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان کرد: ۹۷ دستگاه خودروی سبک عملیاتی، ۶ دستگاه خودروی جرثقیل و ۲۰ دستگاه بالابر برای اجرای مانور سراسری اصلاح  ولتاژ و تعدیل روشنایی معابر در استان همدان به کارگیری شده است.

جمشیدی با اشاره به هزینه‌کرد ۱۱ میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال برای اجرای مانور گفت: هدف از اجرای مانور اصلاح ولتاژ، بهبود و استانداردسازی ولتاژ ۲ هزار و ۷۱ مشترک و کاهش تلفات انرژی است.

او افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، بهبود کیفیت برق تحویلی به مشترکان و افزایش سطح رضایتمندی مشترکان را از دیگر اهداف برگزار این مانور برشمرد.

جمشیدی تصریح کرد:طرح تعدیل روشنایی معابر وسط بلوار نیز به منظور صرفه‌جویی ۱.۶ مگاوات و همچنین از مدار خارج کردن ۷ هزار و ۹۵۰ دستگاه چراغ با اعتبار ۸۲۰ میلیون ریال  با تلاش  ۲۳ اکیپ اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان استان همدان مانور سراسری اصلاح ولتاژ شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مجید الهیاری گفت: این جشنواره یکی از طرح‌های ابتکاری شرکت گاز استان همدان است که سال گذشته در تعدادی از مدارس شهر همدان اجرا شد.

او با اشاره به اینکه در این جشنواره مجلاتی با موضوعات نکات ایمنی گاز و فرهنگ مصرف بهینه انرژی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت، تصریح کرد: این مجلات به گونه‌ایی طراحی شد که برای دانش‌آموزان جذاب و در عین حال آموزش مصرف بهینه و ایمن گاز را به آنان آموزش داده شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به همکاری خوب معلمان، مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان همدان برای برگزاری این جشنواره، تأکید کرد: این جشنواره در ۱۰ مدرسه دوره ابتدایی شهر همدان اجرا و مجلات بین پنج هزار دانش‌آموز توزیع شد.

الهیاری تأکید کرد: با توجه به اوج مصرف گاز در ایام زمستان این جشنواره را در بهمن‌ماه برگزار کردیم تا لزوم مصرف ایمن و بهینه آن برای همگان به خصوص جامعه دانش‌آموزی ملموس‌تر باشد.

او گفت: این جشنواره در بازه زمانی یک ماهه با هدایت و راهنمایی مدیران و معلمان دلسوز بین دانش‌آموزان به شکل تکلیف مدرسه اجرا شد.

این مسئول از برگزیده شدن ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان در این جشنواره خبر داد و گفت: امیدواریم در آینده با برگزاری جشنواره‌های کامل‌تر و جامعه آماری بالاتر، بتوانیم گام خوبی در راستای فرهنگ‌سازی الگوی مصرف ایمن و بهینه گاز برداریم.

اختتامیه نخستین جشنواره «همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی» پس از سه روز، امروز با تجلیل از تعدادی از مدیران و معلمان نمونه در تالار شهید آوینی به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • شباهت بی‌نظیر زنبور رباتیک به زنبور واقعی
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه