Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@22:47:57 GMT

جزئیات دستگیری عاملان ترور شهید فخری زاده

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۱۲۲۸

جزئیات دستگیری عاملان ترور شهید فخری زاده

عضو کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که سوابق و تصاویر عاملان ترور شهید فخری زاده در دست وزارت اطلاعات است.

جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی در روزنوشت ۲۵ آذر، جلسه اعضای کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس شورای اسلامی با وزارت اطلاعات را اینگونه شرح داده است:

حدود ۱۲ صحن تعطیل شد، چون نهار همه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دعوت وزارت اطلاعات بودیم هماهنگ کردم که با خودرو خودم بروم و آدرس محل جلسه را گرفتم و رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماز و نهار را خدمت وزیر محترم اطلاعات بودیم و صحبتی هم با آقای علوی داشتم.


بعد نهار از حدود ۱/۳۰ تا ۵/۳۰ جلسه بود معاونت‌های مختلف اطلاعات خارجی و ضد جاسوسی و فنی و ضد تروریسم و... گزارش دادند چند فیلم هم از اقدامات وزارت پخش شد.

محافظ معروف شهید فخری زاده که خود را سپر بلای او کرد، کیست؟ /محافظ دانشمند ایرانی، سرتیم حفاظت آبه شینزو بود +عکس

موضوع شهادت شهید فخری‌زاده هم بررسی شد و تمام جوانب و اطلاعات و افراد دخیل و اقدامات انجام شده شرح داده شد و فیلم و تصاویر هم مستند داشتند تمام افراد دخیل در حادثه را دقیق با سوابق و عکس و مشخصات و ... داشتند کارشان حیرت آور است با این سرعت و این حجم از اطلاعات بعید می‌دانم در هر سازمانی بشود پیدا نمود تقریبا تمام‌زوایای حادثه را دارند نمیدانم چرا اعلام نمی‌کنند شاید دلایلی دارد و منتظر تکمیل اطلاعات هستند کارشان تحسین برانگیز بود انصافا.

شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان عصر روز جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ از سوی تعدادی انسان‌نماهای کوکی هدایت شده از سوی سرویس‌های جاسوسی رژیم‌های وحشی ترور و به درجه رفع شهادت نائل آمد.

/میزان 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت

به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان ؛ فرمانده انتظامی کوهدشت گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ مبنی بر يک فقره نزاع دسته جمعی در يکی از مناطق سطح شهر ماموران انتظامی اين شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ علی امانی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی مشاهده کردندکه درگیری چند نفر به علت اختلافات قبلی  موجب ايجاد تنش و برهم زدن آسايش  ساکنان آن منطقه شده اند.
وی گفت:با حضور به موقع و مقتدرانه پليس پنج نفر از عوامل اصلی نزاع دستگير و چهار تيغه شمشير و قمه از منازعان کشف شد.
فرمانده انتظامی کوهدشت افزود:افراد دستگير شده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 سرهنگ علی امانی گفت:پليس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پيگيری های لازم برای دستگيری عاملان جرم و ناامنی اقدام و با جديت با افرادی که بخواهند نظم و امنيت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی می كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت